Sperre Skrevet November 4, 2004 Share Skrevet November 4, 2004 Hei ! Lurte på om dere hadde noen erfaringer med czt ? Har ventet fire uker på hovedlyktene mine nå og har ikke hørt noe fra de enda ?! Synes det er skikkelig dårlig av de, noen som har opplevd det jeg gjør med de ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 4, 2004 Share Skrevet November 4, 2004 Har ikke handlet direkte med de, men har hørt mye rykter om venting på stylingdeler o.l. Jeg personlig har alltid holdt meg til Gs Bildeler. Der får du alt innen 3 dager etter bestilling.Eller en uke hvis det er en spesiell del (fra tyskland). I tillegg, hvis du bestiller innen 13.30 en dag blir delen sendt samme dag Det er service det.... (ble kanskje litt reklame men men...... ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 4, 2004 Share Skrevet November 4, 2004 Hadde holdt meg unna. Han som driver det virker særdeles telefonsky og lite interessert i å selge noe som helst. Har også hørt om meget lange leveringstider, gjerne 2-3 måneder. Han har visstnok veldig lite på lager, og da blir det jo slik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet November 5, 2004 Share Skrevet November 5, 2004 Les dette, fra bilforumet http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=29198&highlight=Caprizone Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 8, 2004 Share Skrevet November 8, 2004 Hva med å fjerne Caprizone fra linkene til høyre under styling? Hvis de ikke klarer å levere det de lover??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 8, 2004 Share Skrevet November 8, 2004 Og borte vekk var de! Var nesten ikke klar over de lå der engang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 8, 2004 Share Skrevet November 8, 2004 Jepps bra! Viktig med gode linker... BMW er jo tross alt kvalitet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet November 10, 2004 Forfatter Share Skrevet November 10, 2004 Begynner å bygge opp veldig hat til CZT nå, ikke fått lyktene mine enda og det har gått snart 2 mnd ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haldor Skrevet November 10, 2004 Share Skrevet November 10, 2004 1 - Hvis du har betalt - sørg for å få refundert pengene. Gå via kredittkortselskap hvis du har brukt dette ellers gå via Forbrukerrådet. 2 - Hvis du ikke har betalt avbestill varene. 3 - bestill en annen plass Nytter ikke med gode prisen hvis en ikke kan levere. Gå derfor et annet sted med pengene dine. Det er disse som viser hvor landet ligger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet November 10, 2004 Forfatter Share Skrevet November 10, 2004 Begynner å bygge opp et hatforhold til CZT nå, ventet snart 2 mnd på hovedlyktene mine nå ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 10, 2004 Share Skrevet November 10, 2004 Hallo? Ekko her inne eller? Gå for Haldor sin løsning. Surrer de sånn fortjener de ikke å få salget uansett. Det finnes nok av andre som faktisk har lyst på deg som kunde, i motsetning til hva det virker som caprizone har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 11, 2004 Share Skrevet November 11, 2004 Hvis du ikke får tilbake pengene så kan du jo ta en "TV2 Hjelper deg" på dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet November 12, 2004 Share Skrevet November 12, 2004 Jeg skulle kjøpe hvite blinkers hos Caprizone tidligere i år, men di hadde ikke inne så jeg skulle komme igjen uka etter for da skulle di få in! Neida, ikke non hvite blinkers når jeg kom igjen uka etter, måtte vente ei uke til, men ikke da heller kom di! Sånn holdt det på i vel en halvannen mnd vertfall... Så til slutt orka jeg ikke vente mer & gikk til en annen forhandler Skikkeli treige folk der ass.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet November 12, 2004 Forfatter Share Skrevet November 12, 2004 Hater Caprizone Tuning nå, de nekter å ta telefonen jo ?! Nesten like dårlig service som hos Sharif..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sperre Skrevet November 12, 2004 Forfatter Share Skrevet November 12, 2004 Har heldigvis ikke forhåndsbetalt, kan jeg bare drite i det å nekte å ta imot lyktene ? Eller må jeg ut med noen gebyrer o.l ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå