Gå til innhold

Trenger råd ang kjøp av ny bruktbil.


///M
 Share

Anbefalte innlegg

Som sagt jeg selger Bmw`en min, BUT I WILL BE BACK..og da blir det 325 eller ///M3

Så noen som kan gi meg litt råd ang biler i prisklasse 40.000 til 70.000, har tenkt på Toyota Camry, Carina,Avensis,Nissan Primera Sri.

Vil gjerne ha mer råd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jepp. Grå '96 (reg 12/95) med 124.000km på telleren. Hvite blinkere og såvidt jeg vet i bra stand.

Har fått alt av vanlig vedlikehold det siste året. Motorolje, oljefilter, luftfilter, plugger, vindusviskere, batteri, etc. Alt er dyre kvalitetsvarer, ikke noe jall.

Skal til EU-kontroll i januar, men ble godkjent i oktober i fjor med 0 feil.

Hadde opprinnelig tenkt 48k for den, men går ned noen tusenlapper pga. EU-kontrollen og slitte dekk.

Tror neppe du finner noen annen såpass bra '96 mod med 0-100 på 8.6 sekunder og 124.000km på telleren!

Billig driftssikker amerikaner som lett kjører fra en Primera SRI, henger sikkert på en GT. ;)

NAF sin statistikk over antall feil per 10 biler:

102948.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm.Synes jeg leste noen klagde over å ikke få solgt Neon`en sin, Gunnar?

Edit: Eh.. Trodde du sa klagde på bilen.

Men ja, sliter litt med å få solgt den. Tror det er markedet som er problemet, og at folk ikke skjønner at den er ti ganger bedre enn en Corsa 1.1. Flere har vært bekymret for bensinforbruket siden det er en 2-liter osv. Heiaheia..

Men har gått ned på prisen i annonsene nå, så jeg regner med bedre respons.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4742966_16_0_imag0037.jpg

4742966_15_0_imag0034.jpg

4742966_18_0_imag0040.jpg

4742966_20_0_imag0043.jpg

4742966_19_0_imag0041.jpg

Grommeste stålfelgene i by'n. ;)

Men siden dekkene er ganske slitt er det jo en gylden anledning til å skaffe seg noen finere felger. Den har samme boltsirkel/innpres som Audi A3, Golf V, m.fl. (ET35-38, 5x100), så det skulle ikke være så vanskelig å finne noe fint.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...