shelby Skrevet November 5, 2004 Share Skrevet November 5, 2004 Heisann! Har en -91 bmw 320. Problemet er som følger: Bilen vil ikke starte. Har fungert som normalt før det plutselig ble stopp. Har skjekket at den får strøm, noe den gjør.(gnist i tennplugg) Den drar rund når jeg prøver og starte. Noen som har et par tips til meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haldor Skrevet November 5, 2004 Share Skrevet November 5, 2004 sjekka tanken? Fra spøk til alvor, høres ut som at den ikke får bensin eller ikke for kompresjon - feilsøk i bensinopplegget første stopp - hvis ikke det gir noe resultat bit tenna sammen og gi den en tur på verksted. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shelby Skrevet November 5, 2004 Forfatter Share Skrevet November 5, 2004 Selfølgelig er det fuel på tanken. Hvor begynne da? Pumpa? B.trykkregulatoren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haldor Skrevet November 5, 2004 Share Skrevet November 5, 2004 Dessverre er jeg ingen mekaniker men er ellers kjent med feilsøking, og jeg kan bare anbefale at du går via ellimineringsmetoden... Håper noen bilkyndige kan veilede deg mer presist enn det jeg kan. Lykke til, Haldor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode H. Skrevet November 5, 2004 Share Skrevet November 5, 2004 Hør etter om bensinpumpen starter når du slår på tenningen. Den lager ikke så mye lyd, så det er sikkert en fordel å være to personer til denne jobben. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 5, 2004 Share Skrevet November 5, 2004 Få en medsammensvoren til å holde hodet over sitteputta på baksetet, på venstre side hvis jeg ikke husker feil. Hvis du er alene ville jeg dratt opp sitteputa (bare å nykke til i forkant), da skal du høre pumpa bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet November 5, 2004 Share Skrevet November 5, 2004 løys en bensinslange,, vri om nøkkelen,, sjå om dær kjøme bensin! hold for all del bensinslangen oppi æj flaske eller et kvart!! slik at du ikkje drokna dynamo/coil/startar.e.l. me kjæmpesmell som følger!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shelby Skrevet November 6, 2004 Forfatter Share Skrevet November 6, 2004 Hørte ingen lyd fra bensinpumpa nei. Vil en bensinpumpe fra en -85 318 passe?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 6, 2004 Share Skrevet November 6, 2004 Du sa '91 320 her oppi, men ser på profilen din at du har 320 cab. Er det det den bilen det er snakk om? Altså en E30, og ikke E36 som jeg (og kanskje flere) trodde? Bare flaks hvis det jeg sa stemmer, for jeg tror knapt jeg har sittet i en E30. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shelby Skrevet November 7, 2004 Forfatter Share Skrevet November 7, 2004 Er nok en e-30 ja. E-36 kom vel ikke før høsten -92. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 7, 2004 Share Skrevet November 7, 2004 Joa, men du sa aldri at det va en cab. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet November 7, 2004 Share Skrevet November 7, 2004 Hørte ingen lyd fra bensinpumpa nei.Vil en bensinpumpe fra en -85 318 passe?? Hvis det er en 318i tror jeg den passer. Men jeg er ikke helt sikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shelby Skrevet November 7, 2004 Forfatter Share Skrevet November 7, 2004 Joa, men du sa aldri at det va en cab. My bad Får hjem bilen i morgen, og da må det vel bli ordnings tenker jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shelby Skrevet November 11, 2004 Forfatter Share Skrevet November 11, 2004 Noen som vet om det er innvendig eller utvendig bensinpumpe på -91 e30 320 cab? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet November 11, 2004 Share Skrevet November 11, 2004 Har du sjekket sikringen til bensinpumpa? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå