BalleKnalle Skrevet November 6, 2004 Share Skrevet November 6, 2004 Adminedit: Flyttet fra: http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t=2259 Oy..... gikk glipp av det jeg.... Kommer heller ikke inn på nettsida til tv2... jævlig irriterende.. Ikke har jeg noen brannmur operativ på maskina heller... Lurer på om det er en innebygget brannmur i ruteren.. Har bredbånd fra Nextgentel 1200/384..(ruteren hørte med i abb) Noen som har peil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet November 6, 2004 Share Skrevet November 6, 2004 Sjekk http://www.nextgentel.no/kundesider/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 6, 2004 Forfatter Share Skrevet November 6, 2004 Har snakka med de på nextgentel.... De sier at det går "utover service tilbudet deres" og mener med det at de har ikke noe med det å gjøre.. Alt annet funker fint på nett da.... Spill og hele pakka... Skjønner ikke en shait... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet November 6, 2004 Share Skrevet November 6, 2004 Flytt denne diskusjonen til en annen tråd, så kan det jo hende at det kommer noen gunstige svar. Jeg har også NGT, men Cisco router. Det funker fint hos meg, men jeg finner ikke programmet på nettet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 7, 2004 Share Skrevet November 7, 2004 Hadde NGT i leiligheten i Stavanger, før jeg flyttet til Vestfold. Kan ikke huske å ha hatt noen problemer med TV2 WebTV der. Mener jeg brukte det noen ganger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 7, 2004 Forfatter Share Skrevet November 7, 2004 rart d der az... kommer ikke inn på aetat og nettavisen heller...Men alt annet funker greit liksom....utenom d der.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 7, 2004 Share Skrevet November 7, 2004 Nettavisen er på TV2 sine servere, så det henger nok sammen. Kan høres ut som slik MTU-sak dette her... Du har siste oppgraderinger på routeren? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 7, 2004 Forfatter Share Skrevet November 7, 2004 Oppgraderinger? Hakke peil... Vet bare at ruteren var med når jeg bestillte.. Er en slik netopia sak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 7, 2004 Share Skrevet November 7, 2004 Du kan logge inn på NGT sine kundesider og oppgradere routeren derfra. Alt skjer automatisk... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 7, 2004 Share Skrevet November 7, 2004 http://www.adsl.uib.no/faq.html#mtu Det var det jeg tenkte på med MTU-greiene... Vil bare legge til at jeg ikke hadde slike problemer med NGT, men en vet jo aldri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 7, 2004 Forfatter Share Skrevet November 7, 2004 ok! skal prøve på det.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå