Gunnar Skrevet November 7, 2004 Share Skrevet November 7, 2004 Noen som har montert 2 stk. 1 DIN enheter i dashbordet på E34? Hvordan løste du det i så fall? Bilder? Snakker altså om to enheter i vanlig cd/radio/kassett-størrelse... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hypolisot Skrevet November 13, 2004 Share Skrevet November 13, 2004 komt mangen smarte e-34 spørsmål her i det siste ikkje at eg veit svaret men eg lura på det sjøl og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 14, 2004 Forfatter Share Skrevet November 14, 2004 Var lite lurt å finne ut om dette gitt. Det jeg har konkludert med for det jeg ønsker er in-dash screen i den standard din-tingen i dashbordet, og dvd/cd/mp3-spiller i dashbordet, med utlagt IR-mottaker. Slik at man bare fester en fjernkontroll med borrelås eller magnet i midtkonsollet. Og styrer dvd/cd/mp3 derfra. Saken jeg har sjekka har nemlig TV-tuner, forsterker og radio innebygget i selve skjermenheten. Så det hadde passet bra slik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå