Endre Skrevet November 8, 2004 Share Skrevet November 8, 2004 Hei jeg har et spørsmål angående min 520i e34. lurer litt på motor skifte siden 130 hester ikke duger. Er det noen motorer som passer bedre en andre? og vil det fungere med en 2.5 liter 24 ventiler? Er det mye arbeid mye som må byttes og hva vil prisen komme på sån omtrent. Det første jeg skal gjøre er og fjerne rust så lakere over. Må bare vente på at garasjen skal bli ferdig. takker for svar.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet November 9, 2004 Share Skrevet November 9, 2004 Du kan jo kjøpe deg ett av di turbo kittene som er til salgs i kjøp og salg tråden. Hadde sikkert funka d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Remy Sandvik Skrevet November 9, 2004 Share Skrevet November 9, 2004 En 2,5 24v(M50B25) fungerer bra i E34, det samme gjør 3,5(M30B34)! Men 2,5 litern er betydelig billigere i forbruk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå