BalleKnalle Skrevet November 8, 2004 Share Skrevet November 8, 2004 Skal få tatt nå rust og få lakkert golfen til dama + techtylering før vinteren setter inn Lurer derfor på om det er noen som vet om en et bra lakkverksted i Trondheim by..... Ikke langt utpå landet hvis dere skjønner... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 9, 2004 Forfatter Share Skrevet November 9, 2004 Ingen?????????? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet November 9, 2004 Share Skrevet November 9, 2004 Hehe jeg jobber jo på norservice billakkering jeg da...Er et bra lakkverksted det da...Vi lakkere mye for motor trade.Mye dyre og fete mercer som er innom hos oss da.De har overkommelige priser og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 9, 2004 Forfatter Share Skrevet November 9, 2004 Ok.... Bare noe små arbeid jeg tenkte på.. Noe rust i skjermer o.l. Hvor ligger det da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
manta-a Skrevet November 9, 2004 Share Skrevet November 9, 2004 Ligger på lade.Jarleveien.Er ikke vanskelig og finne da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 9, 2004 Forfatter Share Skrevet November 9, 2004 Ok... Får ta meg en tur en dag.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 14, 2004 Forfatter Share Skrevet November 14, 2004 Noen som har erfraing fra Elgeseter billakkering(i trondheim)? positiv eller negativ?.. + er det noen som vet om rimelig/bra techtyl verksted? (også i trondheim) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet November 14, 2004 Share Skrevet November 14, 2004 Elgeseter billakkering har vell peiling på hva de driver med... Jeg jobber vegg i vegg med dem. De leier lokaler på Siemens nå fortia... Greie folk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 14, 2004 Forfatter Share Skrevet November 14, 2004 Ok Vurderer å bruke de, siden jeg bor i nærheten.. (blr ikke så langt å gå etter jeg har levert bilen ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå