Gå til innhold

fukt


P.I.M.P
 Share

Anbefalte innlegg

Har en 325TDS 1995 mod, har nettop oppdaget at det er fuktigt under teppet bak passarsjersetet, dvs, der de i baksetet har føttene, er det noen som har en formeining om kor dette kan komme fra...Har ingen erfaring med lekasje,fukt i bil før.

**Lurer også på om det er noen som har erfaring med å chippe denne bilen? Vil det gji eit stort utbytte?**

*Ha en fortsatt fortreffelig dag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I utgangspunktet så er det der vann og snø som blir dratt inn med sko osv havner. Hadde det samme i min E36, men jeg hadde ingen lekasje. Så jeg satt bare bilen inne på et verksted med varme over natta. Du må enten løfte opp teppet litt her og der eller så kan du ta det helt ut, det er jo det beste. Du kan også sette en varme ovn til å blåse på det, men sett den litt unna så det ikke tar fyr.

chipping http://www.trimchip.com/asp/Tekniske_da ... 25+TDS+E36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekk under bilen og se om noen av bunnpluggene er slått inn. Det skjer dersom du subber nedi med bilen; typisk ved senking. Min hadde to som var slått inn noen millimeter. Det var nok til at det ble vått (og helst på motsatt siden av proppene?!).

Sjekk også vinduene i bakdøren, spesielt det som er fast. Der lekker det titt og ofte. Da må vinduet ut og du må legge inn litt vindustetting rundt i pakningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du sjekka frostvæske beholdninga?? Vis frostvæska forsvinner uten spor så er det nok sannsynelig d, bruk bleier for å få sugd opp alt under teppe, sjekk foran også, meget mulig at det er fukt der å.

Vis bleian blir blå så har du nok funnet feilen,hadde samma problem.

Jeg og kompisan mine bytta ut pakkningan på hele varmeanlegget, tok et par timer + at 25- ute:) Betalte kun 15kr for pakkningan, hehe..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...