Gunnar Skrevet November 10, 2004 Share Skrevet November 10, 2004 Timing er alt, og nå er den her, den ultimate julegaven til den unge og kommende entusiast mellom 4 og 7 år, 6 uker før jul. Man snakker da om om den siste nyheten i BMWs Kids Range; kjørbar BMW 6-serie convertible for barn mellom 4 og 7 år! Det må jo være den garanterte vinner under juletreet? Den kommer både som elbil og tråbil. Batteriet i elbilen bruker 15 min på lades opp, og holder i rundt 90 minutter. Perfekt for den utålmodige BMW-fører. Regn med at elutgaven ligger på over 5000,- og tråbilen på over 3000,- hos BMW-forhandlere her til lands. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 10, 2004 Share Skrevet November 10, 2004 Må være smal over rævva får å fa plass da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet November 10, 2004 Share Skrevet November 10, 2004 BalleKnalle, ingenting er umulig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet November 10, 2004 Share Skrevet November 10, 2004 Den skulle jeg kjøpt hvis jeg hadde barn, men skal anbefale dette til kompisen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gizle Skrevet November 11, 2004 Share Skrevet November 11, 2004 Herlig! Tro om hvem som leverer billigst : GS Bildeler vs. BMW Jæger? Har tross allt 2 små jenter på 2 og 4 år ...... Kansje på tide å legge inn høygearet på indoktrineringen av merkeloyalitet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 11, 2004 Share Skrevet November 11, 2004 Aldri for ung... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet November 12, 2004 Share Skrevet November 12, 2004 Haha, konge!! Hadde jeg hatt unger skulle jeg kjøpt en sånn til dem ass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 12, 2004 Share Skrevet November 12, 2004 Gs Bildeler har lignende tror jeg.. Elektrisk E 46 M3 med 2 gir??!! (4128,- eller 2998.- som trøbil). Og bilbane med 2stk. Williams F1 biler til 2115,- Eller for de med slank konto: lekebil bmw til 15,- (+mva ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 12, 2004 Share Skrevet November 12, 2004 Her var det litt info om 6 serie el bilen... http://www.bilsport.se/artikel_bild_top ... delning=11 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå