Gå til innhold

Biltilsyn vs BMW M3 Warsteiner Turbo.

Kjell Rune
 Share

Anbefalte innlegg

ja ja. i dag den dagen jeg skulle parkere m3´n ble jeg faen meg stoppet i teknisk kontroll. jeg jublet ikke akuratt med slitte dekk og streamer over halle ruten. ja ja. d gikk jo godt tros alt.

følgende mangel liste når du blir stoppet med enm turbo konvertert m3.

for store felger og dekk.

ikke langlys.

streamer.

senket., bmw m3 var vist ikke orginal senket. Biltilsyn idioter!!!!!

Men d beste av alt. Venlig vis bilen på biltilsyn eller ett godkjent bilverksted ha ha ha ha. idioter heile gjengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idioter ja... hehe :)

Og du Kjell Rune..... Du forstyrret meg litt i frokostpausen min i dag (8.00) da du ringte en jobbkollega av meg som da ikke rakk å skjenke meg en kopp kaffe p.g.a at han snakket med deg i tlf. HEHE :lol:

å de må jo være petter d da??? var litt krise sjø :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og da har du tilfeldigvis noen hyggelige kjenninger på et godkjent verksted? ;-)

Er overrasket over at du ikke fikk bot.

ja slik tilfeldigvis en bekjent ja. men jeg skal plukke av streamern da. he he. nei d var bare så vidt jeg ikke blei avskiltet da. :) men men. men de kunne jo ikke ta meg for noe annet enn att den var drøyt mye senket da. og d er jo justerbart så jeg rodde meg en liten tur med den da.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Idioter ja... hehe :)

Og du Kjell Rune..... Du forstyrret meg litt i frokostpausen min i dag (8.00) da du ringte en jobbkollega av meg som da ikke rakk å skjenke meg en kopp kaffe p.g.a at han snakket med deg i tlf. HEHE :lol:

å de må jo være petter d da??? var litt krise sjø :)

Det var nok Petter ja :) Peiling på bil den gutten.... Og spessielt hvis det er snakk om BMW og turbo :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...