Gå til innhold

K : Bmw E30 325 evt. 2,7 motor

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som sagt, er interessert i en 325 motor. Må være i god stand (dvs. normalt oljeforbruk, ingen lekkasjer osv) Send meg en mail med info om det du har...

vs03@online.no

Skrevet

Hva legger du i utrykket normalt oljeforbruk?

Under 1l per 1000km

Akkurat 1l per 1000km

Mellom1-2l per 1000km

Mellom 2-3l per 1000km

Eller over 4l per 1000km

Har kanskje en til deg, men den bruker en del olje.

Skrevet

Vil nok kalle det normalt om den bruker under 1L på 100 mil uten lekkasje ja. Da er det nok på tide med overhaling på den du har vil jeg tro... årsmodell er motoren, og hvilken pris snakker vi om her da?

Skrevet

Brumlebimmer: Kan du si noe mer om motoren? årsmodell, tilstand osv...

Skrevet

En kamerat som har motoren, viste seg at han hadde to motorer en M20 2,3 og en M20 2,5, men 2,5 motorn hadde nylig låst seg(?) og ble plukket rett ut av bil. Mistanke om at veiva er gått til faen. Den andre en 2,3 bruker i underkant av 4liter olje per tank bensin. Motorene er ikke noe jeg ville ha satset på, men de går sikkert billig. Kan tenke meg 2000-3000, da topp og innsprøyt er i orden.

Skrevet
En kamerat som har motoren, viste seg at han hadde to motorer en M20 2,3 og en M20 2,5, men 2,5 motorn hadde nylig låst seg(?) og ble plukket rett ut av bil. Mistanke om at veiva er gått til faen. Den andre en 2,3 bruker i underkant av 4liter olje per tank bensin. Motorene er ikke noe jeg ville ha satset på, men de går sikkert billig. Kan tenke meg 2000-3000, da topp og innsprøyt er i orden.

Har kameraten din et tlf nummer?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...