Rons Skrevet November 15, 2004 Share Skrevet November 15, 2004 Hei Tenkte å kjøpe meg en 320i 98mod e36, så har jeg en 4.5toms potte, hvor kan jeg få kjøpt effektanlegg til 4.5tommern? Eller vil en slik potte passe i det hele tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hustler Skrevet November 15, 2004 Share Skrevet November 15, 2004 hmm du for alltid ting til å passe.. men syns det kanskje kan bli litt stort md en sånn potte..! men det er vel smak å behag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 15, 2004 Share Skrevet November 15, 2004 Så svært effektanlegg tror jeg ikke er noe "standard" til E36, men Svendsen Eksos kan sikkert bygge... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rons Skrevet November 17, 2004 Forfatter Share Skrevet November 17, 2004 Takker for svar,røret er 2.5tommer på den siden den skal festes på og sluttstykket er 4.5toms:) blir dette godkjent da, vis f.eks lar svendsen eksos bygge effektanlegg?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Motorsport Skrevet November 25, 2004 Share Skrevet November 25, 2004 Dersom avgasskravene og støy er tilfredsstillende i h.h.t. punktene i forbindelse med PKK, skal godkjenningen bare være en formalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå