Gå til innhold

Prosjektet i hus!


bjirn
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Har hentet deler i dag. :D Komplett understell fra 88' 320 med servo , en 325-motor, og en 323-motor med ødelagte stempler. Og diverse dekk og sånn...

Og en helt strøken bakdør hvis noen vil kjøpe. Siden den da er 2dørs trenger jeg ikke den :P

Et annet problem er jo å skaffe meg en jekk som er lav nok... Bilen er ufattelig lav. Så, hvis noen har en ide om hvor jeg kan få tak i dette billig, vær ikke redd for å si fra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et annet problem er jo å skaffe meg en jekk som er lav nok... Bilen er ufattelig lav. Så, hvis noen har en ide om hvor jeg kan få tak i dette billig, vær ikke redd for å si fra!

Ta en tykk fjøl/planke.. Kutt den i to/tverrs slik at du får en slags skrå påkjørings del.. Legg de på bakken, kjør opp på.. sett jekken under og vipps.. :D Gjorde dette på E 30 min.. Fikk ikke en dritt under den :?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et annet problem er jo å skaffe meg en jekk som er lav nok... Bilen er ufattelig lav. Så, hvis noen har en ide om hvor jeg kan få tak i dette billig, vær ikke redd for å si fra!

Jeg har samme styling selv, så jeg vet at det fort kan bli et problem med jekk! Jeg legger bare en 2"4" foran hvert av hjulparene (på tvers) og kjører opp på disse. Da går det akkurat med vanlig garasje-jekk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...