Gå til innhold

Prosjektet i hus!


bjirn
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 42
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Vi helte 14 liter på en golf I 1.6 engang. Uten panser og skjermer. Kjørte på turtallsperren hele tiden. Røyk og glatte dekk og tilgriset frontrute er tre stikkord for hva som skjedde da oljen evakuerte ut veivhusventilasjonen. Men GØY, det var det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal bmw'n bli 100% strøken eller er det snakk om å fikse den slik at den er kjørbar og ikke ser ut som et h..

Jeg kunne veldig godt tenkt meg en 325 eller noe slikt, men jeg duger ikke til å mekke. Problemet er at veldig mange 325 (e30) har sett sine beste dager...

Er det noen som har planer om å selge en 325 iløpet av 2005 er det bare å skrike ut... ( jeg får ikke tilbake lappen før august 2005, så det haster ikke.... :? )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bildene er dårlige, bilen er faktisk i veldig god stand som den er... Må bare ordne opp i ledningsnettet, skifte foringer bak og fikse frontfangeren, så har jeg en bmw som er eugodkjent og går... Og jeg har enda ikke funnet rust! Har sett overalt... Alt interiør er ute, ikke et fnugg til antydning til rust der engang... Ikke noe i bagasjen, ikke noe i motorrom, under er den understellsbehandlet og fin... Alt i alt en veldig fin 84-modell... Ingen bulker er det heller... eneste er at den er litt dritten :P

Planen med denne er å få den forholdsvis fin, og ikke at den ser ut som et vandrende oppussingsobjekt...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...