bjirn Skrevet November 17, 2004 Forfatter Skrevet November 17, 2004 sjekka oljen tilfeldig i dag... Fant ut hvorfor den er litt seig å starte... Var olje godt OVER den plastsaken på peileren... Herre..
BalleKnalle Skrevet November 17, 2004 Skrevet November 17, 2004 Hørte om en fyr som fyllte ganske brukbart opp... Tror blokka hans sprakk En må jo vøre litt på bærtur når en heller så mye olje på en bil??
BMW324TDa Skrevet November 17, 2004 Skrevet November 17, 2004 Vi helte 14 liter på en golf I 1.6 engang. Uten panser og skjermer. Kjørte på turtallsperren hele tiden. Røyk og glatte dekk og tilgriset frontrute er tre stikkord for hva som skjedde da oljen evakuerte ut veivhusventilasjonen. Men GØY, det var det...
BalleKnalle Skrevet November 17, 2004 Skrevet November 17, 2004 Hehe.. En har ikke mer morro enn det en lager til selv...
bjirn Skrevet November 17, 2004 Forfatter Skrevet November 17, 2004 jeg har ingen planer om å få denne motoren til å havarere, så det blir nok litt tapping ja
Ettertenning Skrevet November 17, 2004 Skrevet November 17, 2004 Kanskje oljeskift og filter er en ide
bjirn Skrevet November 17, 2004 Forfatter Skrevet November 17, 2004 blir oljeskift ja... Filteret er helt nytt, det satt han på forrige uke...
bjirn Skrevet November 17, 2004 Forfatter Skrevet November 17, 2004 oljen bestemmer du selv hvor dyr er... filteret? koster vel under hundrelappen... oljeskift og sånn gjør du selv...
KennyZM Skrevet November 18, 2004 Skrevet November 18, 2004 Skal bmw'n bli 100% strøken eller er det snakk om å fikse den slik at den er kjørbar og ikke ser ut som et h.. Jeg kunne veldig godt tenkt meg en 325 eller noe slikt, men jeg duger ikke til å mekke. Problemet er at veldig mange 325 (e30) har sett sine beste dager... Er det noen som har planer om å selge en 325 iløpet av 2005 er det bare å skrike ut... ( jeg får ikke tilbake lappen før august 2005, så det haster ikke.... )
bjirn Skrevet November 18, 2004 Forfatter Skrevet November 18, 2004 Bildene er dårlige, bilen er faktisk i veldig god stand som den er... Må bare ordne opp i ledningsnettet, skifte foringer bak og fikse frontfangeren, så har jeg en bmw som er eugodkjent og går... Og jeg har enda ikke funnet rust! Har sett overalt... Alt interiør er ute, ikke et fnugg til antydning til rust der engang... Ikke noe i bagasjen, ikke noe i motorrom, under er den understellsbehandlet og fin... Alt i alt en veldig fin 84-modell... Ingen bulker er det heller... eneste er at den er litt dritten Planen med denne er å få den forholdsvis fin, og ikke at den ser ut som et vandrende oppussingsobjekt...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå