oddis Skrevet November 16, 2004 Share Skrevet November 16, 2004 Hei. Tenkte jeg skulle fikse litt på intrumentpanelet mitt. Tenkte på å sette på chrome ringer rundt de 4 målerne i dashen. Også har jeg planer om å skifte ut de hvite viserne til røde, slik som dette: Skal også ha et m-tech sportsratt slik som dette. http://www.bilgalleri.dk/uploads/106444 ... 2021:26:01 Så spørsmålene er da: Hvor får jeg tak i røde speedovisere? Er det et sted jeg kan kjøpe de løse? Det samme gjelder M-tech rattet, hvor får jeg tak i det. Er det forresten noen som har dette å selge til meg? Takker på forhånd Mvh Oddis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet November 17, 2004 Share Skrevet November 17, 2004 Chromeringer får du vel kjøpt via GS Bildeler eller Schmiedmann. Viserne tror jeg folk bruker å "lakke" med neglelakk, type rød. Når det gjelder rattet, er du sikker på om det er orginalt? Viss det er det, så tror jeg alltids Schmiedmann kan skaffe det. )Sjekk linker til høyre på siden) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 17, 2004 Share Skrevet November 17, 2004 m3 har som oftest røde visere, men jeg har sett på flere av de bmw´ ene jeg har hatt er dem lakket. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet November 17, 2004 Share Skrevet November 17, 2004 Neglelakk er ett flittig brukt tips her har eg hørt. Skal visst bli ganske bra og... Men det garanterer eg ikkje for. Aldri prøvd dette... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet November 17, 2004 Share Skrevet November 17, 2004 få deg hvite speedo-skiver i samma slengen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet November 17, 2004 Share Skrevet November 17, 2004 Jeg tror også hvite instrumentskiver hadde blitt bra! Lyst på det selv, men gidde ikke å skifte det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 17, 2004 Share Skrevet November 17, 2004 Jeg hadde på min gamle Veldig stor forskjell..... Tror det var laget av papir de jeg hadde... Var ikke så bra for temp måleren... Viseren tok bort i papiret og levde sitt eget liv...Men stili er det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå