Kjell Rune Skrevet November 17, 2004 Share Skrevet November 17, 2004 jeg har for tiden en e36 til låns som skal selges. jeg lurer på hva noe slikt kan være verd. spes 1992 mod 320 coupe,zeemax front, lykteliste, cap på bakrute, m3 skjørt og speil, linse lykter i fangeren forand, lexus baklamper, hvite blinks rundt om og 17 ac schnitzer felger med brae dekk. bilen har el takluke og vindu men sort stoff interiør og ikke sports stoler. på km telleren står det 204000km. bilen er pen i lakken og uten noen form for rust og bulker. noen forslag va en slik kan ligge på?? den går utrolig pent. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet November 17, 2004 Share Skrevet November 17, 2004 Ser ut som du bryr deg en del om utseende med tanke på at du lister opp kun styling etc. Hvordan står det til med bilen ellers? Altså under karroseri, hva annet utstyr har den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 17, 2004 Forfatter Share Skrevet November 17, 2004 bilen ser bra ut under, ingen skader etc. den har ikke noe form for stensprut og er nok lakkert de siste årene og lite brukt etter lakering. d er også sentrallås. invendig er d grått\sort og i baksete er det en liten rift. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 17, 2004 Share Skrevet November 17, 2004 70-75k? Slenger egentlig bare ut en sum her, men tror ikke det er lett å få mye mer. Må være hvis du treffer noen som har veldig lyst på bil med den stylingen der... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet November 17, 2004 Share Skrevet November 17, 2004 Tenkte mer på understell jeg da Kjell Rune. Når er diverse foringer sist skiftet, er dempere og fjærene byttet etc... Kan komme en del store regninger der viss man ikke er obs på eventuelle feil/mangler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 17, 2004 Forfatter Share Skrevet November 17, 2004 alt det er bra på bilen. ingen form for slakke eller banking. d er nye dempere rundt om og bilen er senket 50\30 kan jeg tenke meg. vet ikke når foringene var skiftet, men de er jo i orden så hvorfor skifte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gaute Skrevet November 17, 2004 Share Skrevet November 17, 2004 Mellom 70-100.000 vil nok være utropspris på noe slikt. 70 er nok urealistisk lite, og 100 er mye, men kan nok oppnås hvis man bruker god tid og er heldig med å treffe den rette kjøperen. Det er ikke lett å vurdere noe slikt ut i fra beskrivelsen du gir, men det høres ut som en "show" bil, og at utseende er prioritert, og ikke kjøreegenskaper i den samme grad. Da må man altså treffe en kjøper som er ute etter noe som ser rått ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 17, 2004 Forfatter Share Skrevet November 17, 2004 tror han skal prøve på 90000. kan legge ut noen bilder i natt når jeg kommer fra jobb på kjøp salg sidene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 18, 2004 Forfatter Share Skrevet November 18, 2004 da er den til salgs. lurer på vordan responsen er på denne gitt. er en utrolig bil. lenge siden jeg har sett og brukt en så bra e36 som har gått 204k Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet November 19, 2004 Share Skrevet November 19, 2004 Tviler på du kan få 90000 for den, når den er gått så langt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 19, 2004 Forfatter Share Skrevet November 19, 2004 joa. er jo bare og prøve. da vil d jo vise seg. jeg bare selger den for en kompis av meg jeg. så time vil show Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå