Gunnar Skrevet November 17, 2004 Skrevet November 17, 2004 Har som flere her inne vet prøvd å selge ene bilen min en stund nå, på årets mest håpløse bruktbiltid. Først til 48k, og nedover til 40k som den i dag står til i Aftenposten og på Finn. Har bud på 36.000,- usett, og det er ingenting annet å si enn at det er langt under hva bilen er verdt. Listepris er 54.000,- med 150.000km på telleren, min viser 124.000km... Synes det er for ille at en driftssikker '96 mod i god stand med så lav km og 0-100 på 8.6 sekunder skal gå for så lite penger, men får jeg et par lapper til så ryker den nok. Bedre noen "kjente" får sjansen da, så hvis dere vet noen som trenger billig bil er det bare å slå til nå. Det kan umulig være noe dårlig kjøp! Det kommer folk for å se i kveld og i morgen... Mer info: http://www.finn.no/finn/car/object?pdc=1100708710689&id=4844793 Gratisting kalles dette.
manta-a Skrevet November 17, 2004 Skrevet November 17, 2004 Er illle ka du skal plages med den cryslern da...Men jeg har annonsert motojykkeln min i tre månder nå...Har hatt en tlf på den..Men det blir vel likar te våren tenker jeg megFår håpe du får solgt kjærra snart.Må jo være ei kurant matpakkebil det der..Lykke te
Gunnar Skrevet November 17, 2004 Forfatter Skrevet November 17, 2004 Ja, kan si det sånn at jeg begynner å bli en smule irritert av å ha den i bakhodet hele tiden. Har ikke råd til å ha to biler. Dyrt med forsikring og årsavgifter og faenskap. Hadde jeg nå enda brukt bilen hadde det vært en ting, men når den bare står er det helt meningsløst... 5 stykker som har ringt i dag, så det hjalp litt med Aftenposten, men vi får se hva som skjer videre da. Vet ikke om jeg er villig til å la den gå for 36k...
Gjest Skrevet November 18, 2004 Skrevet November 18, 2004 36lapper er ikke så langt unna 40lapper,så hvis budet er seriøst så hvorfor ikke.Slipper du å tenke mere på bilen+du slipper annonsekostnader,tid til visning av bilen o.s.v
Gunnar Skrevet November 19, 2004 Forfatter Skrevet November 19, 2004 Vel, fyren er en seriøs rotekopp. Rett før jeg ikke gidder surre mer med ham. Men har hatt 3-4 nye telefoner nå, så vi får se hva som skjer...
Gunnar Skrevet November 21, 2004 Forfatter Skrevet November 21, 2004 Da er den ikke til salgs lenger. Byttet bort mot en Mariah Carey-CD.
Bart Skrevet November 21, 2004 Skrevet November 21, 2004 lol har du solgt bilen nå? vet muligens om en som er interessert! han fyren her har loka rundt om at han skal kjøpe alle mulige biler, men her omdagen nevnte han noe om en Neon, skal be han ta en titt på linken din til finn jeg!
Gunnar Skrevet November 21, 2004 Forfatter Skrevet November 21, 2004 Den er nok å regne som solgt nå ja. Men penger og overlevering og alt slikt skal ordnes i morgen, så ingenting er i boks helt enda. Men nå er det så mange som har ringt og vært veeeldig interesserte, og vil ha den hvis ikke han her tok den, så nå regner jeg med at det ordner seg uansett. Så nå skal jeg bare slappe av (med en runde squash).
Bart Skrevet November 21, 2004 Skrevet November 21, 2004 hehe ja ja lykke til med alt imorgen da! and have a good game!..
Gunnar Skrevet November 23, 2004 Forfatter Skrevet November 23, 2004 Det gikk i vasken i går, fyren fikk ikke lån. Men nå er den uansett solgt!
Gunnar Skrevet November 23, 2004 Forfatter Skrevet November 23, 2004 Hehe. Se http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?p=17816#17816
BalleKnalle Skrevet November 24, 2004 Skrevet November 24, 2004 Må ikke feste opp all penga med en gang da!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå