Gunnar Skrevet November 19, 2004 Share Skrevet November 19, 2004 Ja, de fleste har vel fått med seg T5PC-konkursen. Noen her inne som var naive nok til å gå på det der? Kan ikke noe for det, men jeg fryder meg over at det endelig har gått rett på trynet. Helt fra starten av har det vært helt åpenbart at de som kom til å tjene penger var de som satt på toppen av pyramiden, og de som degraderte seg nok til å lure andre venner og kjente inn under seg. Hvordan noen kan tro at *alle* som investerer i et firma uten reell omsetning (og uten pengetrykkeri i kjelleren) skal tjene penger er utenfor min fatteevne. Skal noen i et slikt firma tjene penger er noen andre nødt til å tape. Og når noen få personer står frem i media og sier de tjener 100.000,- i måneden, og bakmennene topper skattelister rundt forbi, jo, da må man faenmeg lukte lunta... De som har gått på dette her og tapt penger får *null* medfølelse fra denne kanten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haldor Skrevet November 19, 2004 Share Skrevet November 19, 2004 The world wants to be fooled..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet November 19, 2004 Share Skrevet November 19, 2004 Hadde nok av tilbud om å bli med men takket nei..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexrh Skrevet November 19, 2004 Share Skrevet November 19, 2004 Har vært borte i han som startet det i et tidligere selskap og regnet med at i løpet av et års tid så var selskapet borte. I det andre selskapet tjente jeg bra på aksjene, men T5PC visste jeg aldri ville komme igang og holdt meg unna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 20, 2004 Share Skrevet November 20, 2004 Noen som har lyst å investere 5000? hehe (må ha penger til julegaver shø ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 20, 2004 Share Skrevet November 20, 2004 jeg ble med på noe som kopstet 1500 spenn en gang og jeg kan med klar tekst si att de penga er borte he he he. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet November 20, 2004 Share Skrevet November 20, 2004 Samme her et eller annet med WGI . World trade inc eller no, betalte også 1500kr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sn|per Skrevet November 21, 2004 Share Skrevet November 21, 2004 World Games Inc ja..Satte inn 1000 kr der en gang og tok ut 15000 kr..men for tiden ser det labert ut der.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexrh Skrevet November 21, 2004 Share Skrevet November 21, 2004 Jeg satt inn 5000 kroner i WGI i 2002 og har tatt ut over 100 000. Har ventet i 2 måneder på de siste 3000 euroene mine. Ser ut som at løpet er kjørt for disse selskapene nå. var gøy så lenge det varte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 5, 2004 Share Skrevet Desember 5, 2004 Her kan en søke på de som har "bæsja på leggen" med T5PC http://php.imarkedet.no/php/t5pc/index.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 5, 2004 Share Skrevet Desember 5, 2004 Dæven Ser et par kjente navn på den lista *mobbe* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Desember 6, 2004 Share Skrevet Desember 6, 2004 ??????????????????????????????????? Hvordan fikk dere ut så masse penger derifra FORTELL FORTELL FORTELL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Desember 6, 2004 Share Skrevet Desember 6, 2004 nå har ikke jeg hvert der på tusen år,har glemt koden og alt dritt.faen samles pengene opp eller, fortell meg detaljert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexrh Skrevet Desember 6, 2004 Share Skrevet Desember 6, 2004 Tjente så mye i WGI pga at aksjeveriden føyk i været. Jeg gikk inn når kursen var ca. 4 Euro. Deretter gikk kursen til 30, så splittet til 1 og så til 15. Økte faktisk 45 000 % siden start. Hadde jeg klart å gå ut på topp så hadde jeg utrolig nok tjent over 400 000 kroner pga av en investering på knappe 5000. I et annet selskap som nå er gått dukken (LW8) gikk jeg inn på 0,5 Euro. Så vant jeg 420 000. Handlet aksjer for 30% på kurs 1.5. Kursen gikk så til 3 Euro. Tok ut ca. 450 000 i løpet av 2003 og hadde aksjer for nesten 500 000 på det meste. Så sank kursen og det ble vanskelig å få ut penger. Jeg brant inne med absolutt alle aksjer usolgt, noe som er litt surt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 6, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2004 Brant inne med alle aksjer usolgt? Sa du ikke at du tok ut ca. 450.000? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå