haavham Skrevet November 20, 2004 Share Skrevet November 20, 2004 Jeg kjøpte akkurat en 1992 BMW 5-seire touring som var senket. Jeg har hørt at dette kan være uheldig for nivåreguleringa på bilen. Stemmer dette? Og, hvis jeg finner ut at jeg vil sette på originale fjærer, må jeg ha den på hjulstillingskontroll da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oddgeir Skrevet November 23, 2004 Share Skrevet November 23, 2004 Når bilen blir lavere, vil dette gå utover nivå-reguleringen. Det hadde vært det samme om du hadde lastet bilen slik at den ble tilsvarende lav. Tror det skal ligge en lasteavhengighetsbryter på bærebrua som registrerer hvor lav / lastet bilen er (ikke den for bremsene). Hvis den ikke er justerbar, må den omarbeides slik at reguleringen fungerer riktig. Om du setter på org. fjærer, Bør du justere Vinklene på hjula bak om de er justerbar da. Ellers så må lysa justeres litt opp skal du se langt nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavham Skrevet November 24, 2004 Forfatter Share Skrevet November 24, 2004 Takk for godt svar!! Jeg vet ikke om han som har senket bilen har gjort alt dette. Er det mulig å finne ut om den lasteavhengihetsbryteren er justert riktig, og om den er justerbar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå