lonykaas Skrevet November 20, 2004 Share Skrevet November 20, 2004 Heisann! Lurte på om noen kunne gi meg noen tips angående et problem som har dukket opp, det gjelder DSC lampen, den begynner og lyse så fort jeg kommer opp i 30 km/t , DSC fungerer helt til jeg kommer opp til den hastighetetn, da begynner lampen og lyse og DSC funskjonen faller ut.... Kan noen hjelpe meg ??? Det er veldig godt og ha nå som det er vinter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet November 28, 2004 Share Skrevet November 28, 2004 Det kan godt være at du har forskjellig rullediameter på hjulene foran og bak. Si oss hva slags dimensjon som er foran og bak, så kan vi regne det ut. Er dekkene ca like mye slitt? Er det et dekk som er nytt og 3 gamle? Har du sjekket lufttrykket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lonykaas Skrevet November 28, 2004 Forfatter Share Skrevet November 28, 2004 Det er 225x45 bak og 225x50 framme, men jeg hadde like dekk framme og bak før og problemet var fortsatt der, jeg har snakket med en mekaniker og han mente det kanskje kunne være en abs føler som var gåen..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 28, 2004 Share Skrevet November 28, 2004 Men da burde jo ABS-lyset også lyse? Har du prøvd å få avlest feilkoder på bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå