Gunnar Skrevet November 20, 2004 Skrevet November 20, 2004 Ehm, hæ? BMW-flagg foran en rar tingest med Civic-lykter?
WebGeek Skrevet November 20, 2004 Skrevet November 20, 2004 hadde nok aldri gjettet at dette stammet fra BMW i det hele tatt...
Aguilera Skrevet November 21, 2004 Skrevet November 21, 2004 Stakkars bil hvis det der er en BMW, har nok vert med på Extreme Makeover da
Aguilera Skrevet November 22, 2004 Skrevet November 22, 2004 Tydelig vis med svensk kirurg? Heheh, stemmer det!
Mirakulix Skrevet November 22, 2004 Skrevet November 22, 2004 Jeg har selvsagt aldri sagt 'nei takk' til en slik bil. TRO hvor mye oppmerksomhet den skaffer!
WebGeek Skrevet November 22, 2004 Skrevet November 22, 2004 Jeg har selvsagt aldri sagt 'nei takk' til en slik bil.TRO hvor mye oppmerksomhet den skaffer! Vil nok tro du får en del oppmerksomhet her i norge med en slik bil ja... Er egentlig ikke helt sikker på hva jeg syntes... Den var så... merkelig?... at den var LITT kul...
Ettertenning Skrevet November 22, 2004 Skrevet November 22, 2004 Tror nok du ville fått mye pepper og! Veldig mye.
WebGeek Skrevet November 22, 2004 Skrevet November 22, 2004 Pepper får man uansett hva man kjører... Kjører man golf får man pepper av bmw-folk, kjører man bmw får man pepper av golf-huer... Men tror nok man ville fått en del mer pepper hvis man hadde kjørt denne ja...
BalleKnalle Skrevet November 22, 2004 Skrevet November 22, 2004 Pepper kan du ha på maten.... Og bilen kan du selge.... (Da kan en kjøpe en skikkelig BMW for penga...)
Aguilera Skrevet November 23, 2004 Skrevet November 23, 2004 Pepper kan du ha på maten.... Og bilen kan du selge.... (Da kan en kjøpe en skikkelig BMW for penga...) hehehe, glimrende
1985-e30 Skrevet Desember 5, 2004 Skrevet Desember 5, 2004 Pepper kan du ha på maten.... Og bilen kan du selge.... (Da kan en kjøpe en skikkelig BMW for penga...) Ja kunne gått tatt i mot bilen viss noen hadde kastet den etter meg... på en måte! men hvem ville kjøpt den?? kunne like gått brukt den til herjebil hjemme... jeg hadde ikke betalt penger for å få den... hadde kanskje fått nok penger til en gammel 518i for den greia!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå