Kjell Rune Skrevet November 21, 2004 Share Skrevet November 21, 2004 hadde jeg kunne lakt ut bilde nå hadde det vært helmaks. tror jeg må lære meg det snart nå. men vertfall. de som gleder seg til pakkene har ett problem http://ihimlen.dk/foto/galleries/Trafik/16.jpg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet November 21, 2004 Share Skrevet November 21, 2004 F..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet November 21, 2004 Share Skrevet November 21, 2004 Offf, stakkars julenissen Blir lite presanger på oss denna julen da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 21, 2004 Share Skrevet November 21, 2004 Da ble det ikke noen X5 på meg i år heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 21, 2004 Share Skrevet November 21, 2004 Sånn?!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet November 21, 2004 Share Skrevet November 21, 2004 Og til dere som hadde nissen på besøk i fjor, det var ikke han! Var nok bare naboen. Nissen har faktisk vært død et par år! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 21, 2004 Share Skrevet November 21, 2004 hadde jeg kunne lakt ut bilde nå hadde det vært helmaks. tror jeg må lære meg det snart nå. Når du har adressen til et bilde (.jpg/.gif/.png) er det bare å trykke på Img-knappen, eller alt+i (på tastaturet), lime inn adressen til bildet og trykke på Img-knappen eller alt+i en gang til. Da skal det ordne seg. Er ellers noen tips for forumbruk litt nedpå siden her: http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t=1547 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 21, 2004 Share Skrevet November 21, 2004 Tror folk har prob med å finne bilde adressen...Jeg hadde vertfall det i begynnelsen Når du har pila på bildet, høyre trykker du, går på egenskaper el. lignende og markerer url´en til bildet, går så inn på forumet, trykker tasten igjen.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 21, 2004 Share Skrevet November 21, 2004 Jo, men Kjell Rune har jo allerede lagt inn adressen til bildet. Han manglet bare bak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 21, 2004 Share Skrevet November 21, 2004 Jo så det... mener slik f.eks... Blir ingenting av det hvis en kopierer bare selve "snarveien" til bildet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 21, 2004 Forfatter Share Skrevet November 21, 2004 slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet November 21, 2004 Forfatter Share Skrevet November 21, 2004 jippi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 21, 2004 Share Skrevet November 21, 2004 Se der ja!! First pic!! Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet November 22, 2004 Share Skrevet November 22, 2004 Hvem sine, og hvilke felger er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 22, 2004 Share Skrevet November 22, 2004 Det er nok felgene til bilen Kjell Rune har som avatar, M3en hans. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå