KennyZM Skrevet November 21, 2004 Skrevet November 21, 2004 Noen som har bilder/filmer av BMW på vinterføre???
Aguilera Skrevet November 21, 2004 Skrevet November 21, 2004 Gi meg et par dager, så skal du få se meg i full breisladd
KennyZM Skrevet November 21, 2004 Forfatter Skrevet November 21, 2004 det hadde vært knall... Er for tiden lapp løs.. grusomt å ikke kunne herje med bil nå som det er vinter... da må jeg trøste meg med å se på filmer av andre "tullinger"...
Ettertenning Skrevet November 21, 2004 Skrevet November 21, 2004 Har en kompiss som har kjørt uten lappen nesten dagli, og det har gått bra! Men du bør jo kjøre nøytralt da. Og viss di stopper deg,, ka skal di gjøre da? Ta fra deg lappen?
BalleKnalle Skrevet November 21, 2004 Skrevet November 21, 2004 Kan jo få ytterligere utsettelse da... Men det er jo en sjans å ta.. Bør kanskje ikke "cruze" på by´n uten lappen for lenge... Men til og fra rema´n kan vel til nød gå ann...
WebGeek Skrevet November 21, 2004 Skrevet November 21, 2004 vet faktisk om folk som har kjørt uten lappen i 9 år!!! helt seriøst! Fikk sjokk når jeg hørte det... Eksdama til fatter!!
Haldor Skrevet November 21, 2004 Skrevet November 21, 2004 Dere er sikkert klar over det men å kjøre uten lappen = ingen forsikring. Suger max hvis en er uheldig da og en videre utsettelse på lappen blir din minste bekymring. Aquilera, du må skynde deg for snøen forsvinner.....
Haldor Skrevet November 21, 2004 Skrevet November 21, 2004 Og viss di stopper deg,, ka skal di gjøre da? Ta fra deg lappen? 1 - Forlenget utsettelse 2 - Krav om ny teori/oppkjøring (koster litt i disse dager) 3 - Bøter
Gunnar Skrevet November 21, 2004 Skrevet November 21, 2004 Kjører man uten lappen og tar livet av noen i trafikken kan man regne med å leve på knekkebrød og vann resten av livet. En million eller to i regress fra forsikringsselskap f.eks, og kanskje ytterligere erstatningskrav fra etterlatte. Plutselig har man millioner i gjeld etter "en liten kjøretur". Er lurt å tenke før man gjør slikt...
Haldor Skrevet November 22, 2004 Skrevet November 22, 2004 Plutselig har man millioner i gjeld etter "en liten kjøretur". Er lurt å tenke før man gjør slikt... Prøv å få huslån med den minusen....... aint happening. Skader du deg selv får du heller intet til evt. rehabilitering... Så prøv å vær smart. Ungdommelig overmot kan koste dyrt.
Haldor Skrevet November 22, 2004 Skrevet November 22, 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=255572 God Jul....
Gunnar Skrevet November 22, 2004 Skrevet November 22, 2004 Huff... Han har vel noen hyggelige år i møte. Får for hans skyld at det går bra med jenta og at bilen var billig...
Ettertenning Skrevet November 22, 2004 Skrevet November 22, 2004 Er fult klar over alt det der!! Er lite genialt og kjøre uten lappen! Eller i fylla.
Hhenrik Skrevet November 22, 2004 Skrevet November 22, 2004 var vist en kjørelærer i tyskland som aldri hadde hatt lappen, å han hadde vist kjørt og vært kjørelærer i 30 år eller noe. Lært opp hundrevis å kjøre buss, bil, mc og trailer så en dag i en rutinekontroll ble han tatt. Det er jo helt sprøtt da
KennyZM Skrevet November 22, 2004 Forfatter Skrevet November 22, 2004 jeg trodde at et minstekrav for å kunne bli kjørerlærer var at du hadde lappen... Når det gjelder å kjøre uten lappen mener jeg det blir for dristig. Det er greit så lenge det ikke skjer noe, men den dagen det event skjer noe... Jeg skal holde ut 8 mnd til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå