Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

det hadde vært knall... Er for tiden lapp løs.. grusomt å ikke kunne herje med bil nå som det er vinter... da må jeg trøste meg med å se på filmer av andre "tullinger"... :D

Skrevet

Dere er sikkert klar over det men å kjøre uten lappen = ingen forsikring. Suger max hvis en er uheldig da og en videre utsettelse på lappen blir din minste bekymring.

Aquilera, du må skynde deg for snøen forsvinner.....

Skrevet

Og viss di stopper deg,, ka skal di gjøre da? Ta fra deg lappen? :lol:

1 - Forlenget utsettelse

2 - Krav om ny teori/oppkjøring (koster litt i disse dager)

3 - Bøter

Skrevet

Kjører man uten lappen og tar livet av noen i trafikken kan man regne med å leve på knekkebrød og vann resten av livet. En million eller to i regress fra forsikringsselskap f.eks, og kanskje ytterligere erstatningskrav fra etterlatte. Plutselig har man millioner i gjeld etter "en liten kjøretur". Er lurt å tenke før man gjør slikt...

Skrevet
Plutselig har man millioner i gjeld etter "en liten kjøretur". Er lurt å tenke før man gjør slikt...

Prøv å få huslån med den minusen....... aint happening.

Skader du deg selv får du heller intet til evt. rehabilitering...

Så prøv å vær smart. Ungdommelig overmot kan koste dyrt.

Skrevet

var vist en kjørelærer i tyskland som aldri hadde hatt lappen, å han hadde vist kjørt og vært kjørelærer i 30 år eller noe. Lært opp hundrevis å kjøre buss, bil, mc og trailer så en dag i en rutinekontroll ble han tatt. Det er jo helt sprøtt da :shock:

Skrevet

jeg trodde at et minstekrav for å kunne bli kjørerlærer var at du hadde lappen... :shock:

Når det gjelder å kjøre uten lappen mener jeg det blir for dristig. Det er greit så lenge det ikke skjer noe, men den dagen det event skjer noe...

Jeg skal holde ut 8 mnd til...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...