BalleKnalle Skrevet November 22, 2004 Share Skrevet November 22, 2004 Fikk bil i trålen Skipper Lars Ivar Vågshaug (49) på industritråleren Kongstein trodde knapt sine egne øyne, da han dro inn trålen i går. FISKEBIL: Det var ikke mye igjen av den lille personbilen som i går havnet i trålen til skipper Lars Ivar Vågshaug. - Jeg har trålt i 29 år, men det er første gang jeg har fått en bil, sier skipperen. Den 35 meter lange Egersunds-tråleren Kongstein ligger nå til kai i Vedavågen på Karmøy. Med en bil på dekk. Den er nærmest ugjenkjennelig etter oppholdet på havbunnen, men det er snakk om en liten personbil. Trolig av fransk type, mistenker skipperen. - Det står Made in France i ett av setene, så det kan være en fransk bil, sier han. Det var i 10-tiden i går at manskapet på båten satte ut trålen. Rundt 55 nautiske mil vest for Karmøy ble den halt opp igjen i 16-tiden. - Og da hang bilen der, sier Vågshaug. Det gikk bra med trål og mannskap under den noe uvanlige fisketuren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet November 22, 2004 Share Skrevet November 22, 2004 Det der er svigerfaren til broren min sin båt!! Hihi, ka er kiloprisen for slikt kjøtt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 22, 2004 Share Skrevet November 22, 2004 Skulle til å si at vi kunne ha tippekonkurranse om biltype, men kom på at det ble vanskelig å finne fasiten. Men siden du kjenner ham burde det vel ordne seg?! Tipper Citroën AX... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet November 22, 2004 Share Skrevet November 22, 2004 Skal høre med han om han kan finne ut ka bil det er! Men rekner med eg ikkje kan delta i konkuransen da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39-523 Skrevet November 22, 2004 Share Skrevet November 22, 2004 Håper ikke det var isbilen til Hagenisse.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå