Gå til innhold

Bilde i "Av"-feltet

E39-523
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som kan forklare hvordan jeg får lagt et bilde til profilen min? Sånn at det dukker opp i "av"-feltet i mine meldinger... Fil-format og størrelse, samt fremgangsmåte hadde vært supert! :D

Jeg har prøvd å redusere et foto til under 10kB med photoshop (.jpg), men det var ikke lett....Men, så er jeg kanskje på bærtur? :oops:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Filformat: .gif eller .jpg

Dimensjon: Max 120 pixler bredt og 80 pixler høyt

Størrelse: Max 10kB

Det er kravene, og de skal ikke være noe problem å oppfylle. De fleste ligger på 4-5kB som .jpg om man bruker ca. 120x80.

I Photoshop skulle det gå greit å bare velge image size, velge størrelse, og lagre som .jpg (trenger ikke velge 100% kvalitet på bildet, da blir det ganske stort uten at du merker noe forskjell på et så lite bilde).

Har du problemer er det bare å linke opp bildet du ønsker så kan jeg fikse. Har gjort det for flere andre. Ligger det ikke på nett kan du sende det på mail til gr@bmwguiden.no. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmmm... må ned og ha meg en burger gitt... sulten etter å ha vært på jobb...tAR noen bilder av bilen samtidig... kanskje jeg får meg en ny av da:P fiiine hjulkapsler!!!(så en fiesta med samme type!)

Edit: Bildene ble dårlige, men jeg kan informere om at Esso har fått 190 grams burgere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...