E39-523 Skrevet November 22, 2004 Share Skrevet November 22, 2004 Noen som kan forklare hvordan jeg får lagt et bilde til profilen min? Sånn at det dukker opp i "av"-feltet i mine meldinger... Fil-format og størrelse, samt fremgangsmåte hadde vært supert! Jeg har prøvd å redusere et foto til under 10kB med photoshop (.jpg), men det var ikke lett....Men, så er jeg kanskje på bærtur? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 22, 2004 Share Skrevet November 22, 2004 Filformat: .gif eller .jpg Dimensjon: Max 120 pixler bredt og 80 pixler høyt Størrelse: Max 10kB Det er kravene, og de skal ikke være noe problem å oppfylle. De fleste ligger på 4-5kB som .jpg om man bruker ca. 120x80. I Photoshop skulle det gå greit å bare velge image size, velge størrelse, og lagre som .jpg (trenger ikke velge 100% kvalitet på bildet, da blir det ganske stort uten at du merker noe forskjell på et så lite bilde). Har du problemer er det bare å linke opp bildet du ønsker så kan jeg fikse. Har gjort det for flere andre. Ligger det ikke på nett kan du sende det på mail til gr@bmwguiden.no. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet November 22, 2004 Share Skrevet November 22, 2004 viss du trykker save for web får du helt grei kvalitet og bildet tar ca 1-2 kb... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E39-523 Skrevet November 22, 2004 Forfatter Share Skrevet November 22, 2004 He he....Takk for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 22, 2004 Share Skrevet November 22, 2004 Se der ja, en sinna E39 på plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet November 22, 2004 Share Skrevet November 22, 2004 Hmmm... må ned og ha meg en burger gitt... sulten etter å ha vært på jobb...tAR noen bilder av bilen samtidig... kanskje jeg får meg en ny av da:P fiiine hjulkapsler!!!(så en fiesta med samme type!) Edit: Bildene ble dårlige, men jeg kan informere om at Esso har fått 190 grams burgere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet November 23, 2004 Share Skrevet November 23, 2004 Jafs (Bast) i Elverum har 333 grams bruger! Det er nam det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå