Gå til innhold

Sinnsyk E30

WebGeek
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hva med å filme noe av kjøringen din?? Jeg er som nevnt tidligere lappløs, og da må jeg trøste meg med å se andre herje med bil... LAG VIDEO MED BMW PÅ VINTERFØRE...!!

Skal prøve å få filmet noe en dag, men har bare et Sony digitalkamera, og filmene blir ganske store tror jeg, men jeg skal nok få til noe snart! Kan prøve i morra :)

Og han kameraten din burde vel kanskje bytta om dekkene så han får best foran?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker og bokker for eventuelle filmer...

Angående min kompis, jeg har nevnt det for han flere ganger at det kanskje er en ide' å sette de beste dekkene fremme, men han vil ikke høre... :?

Så han får nå bare fortsett å slite...men jeg tror ikke det er lenge før det smeller...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det noe for dere som ikke har snø enda..

growsnow-1.jpg

growsnow-2.jpg

If you haven't figured it out already, Grow Snow allows you to create a blizzard on a table top. Just fill the small dish with H 2O (that's water) and then add a little bit of the Grow Snow Powder.

Then be prepared to be amazed!

Before your very eyes, the dish will start overflowing with white, powdery imitation snow. It's simply incredible how much snow a pinch of powder makes. The more powder, the more snow.

growsnow-3.jpg

Grow Snow is perfectly safe, is non-toxic, and cleans up easily. (Which is good to know, since you'll be making a lot of messes.)

Each package comes complete with a plastic dish and two test tubes of Grow Snow powder. That's enough Grow Snow to turn your kitchen or playroom into a snow-covered wasteland.

Package with 2 Test Tubes: $3.99

Kan bestilles på www.stupid.com :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...