WebGeek Skrevet November 23, 2004 Share Skrevet November 23, 2004 Satan den var småsprek gitt! http://www.m535t.com/film/Robins-BMW-by-Ronta.mpg (78.6mb) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet November 23, 2004 Share Skrevet November 23, 2004 syyyyykt1! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haldor Skrevet November 23, 2004 Share Skrevet November 23, 2004 Jepp, småfrisk den der.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WebGeek Skrevet November 23, 2004 Forfatter Share Skrevet November 23, 2004 Speedometeret går ganske radig oppover ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet November 23, 2004 Share Skrevet November 23, 2004 helt rå!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet November 23, 2004 Share Skrevet November 23, 2004 Speedometeret mitt går ganske friskt oppover om dagen det óg! hehe... Morsomt føre her nå! Koser meg skikkelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet November 23, 2004 Share Skrevet November 23, 2004 hva med å filme noe av kjøringen din?? Jeg er som nevnt tidligere lappløs, og da må jeg trøste meg med å se andre herje med bil... LAG VIDEO MED BMW PÅ VINTERFØRE...!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WebGeek Skrevet November 23, 2004 Forfatter Share Skrevet November 23, 2004 Til og med speedometeret på golfen min går fort opp for tia...men det roer seg litt ned på tørr asfalt da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet November 23, 2004 Share Skrevet November 23, 2004 Skal kjøpe meg kamera nå! kan se om jeg får filma litt da... Men det begynner å bli dårligt med pigger i dekkene nå for tiden:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 23, 2004 Share Skrevet November 23, 2004 Jo mindre pigger, jo artigere blir det.. (for oss vertfall ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet November 23, 2004 Share Skrevet November 23, 2004 Jeg har en kompis med bmw 318... han har plukk dårlige dekk framme, så hver gang han skal dra på sleng går bilen bare rett frem!!!! Han har nye dekk på bilen, men de er bak... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet November 23, 2004 Share Skrevet November 23, 2004 hva med å filme noe av kjøringen din?? Jeg er som nevnt tidligere lappløs, og da må jeg trøste meg med å se andre herje med bil... LAG VIDEO MED BMW PÅ VINTERFØRE...!! Skal prøve å få filmet noe en dag, men har bare et Sony digitalkamera, og filmene blir ganske store tror jeg, men jeg skal nok få til noe snart! Kan prøve i morra Og han kameraten din burde vel kanskje bytta om dekkene så han får best foran? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet November 23, 2004 Share Skrevet November 23, 2004 takker og bokker for eventuelle filmer... Angående min kompis, jeg har nevnt det for han flere ganger at det kanskje er en ide' å sette de beste dekkene fremme, men han vil ikke høre... Så han får nå bare fortsett å slite...men jeg tror ikke det er lenge før det smeller... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 23, 2004 Share Skrevet November 23, 2004 Her er det noe for dere som ikke har snø enda.. If you haven't figured it out already, Grow Snow allows you to create a blizzard on a table top. Just fill the small dish with H 2O (that's water) and then add a little bit of the Grow Snow Powder. Then be prepared to be amazed! Before your very eyes, the dish will start overflowing with white, powdery imitation snow. It's simply incredible how much snow a pinch of powder makes. The more powder, the more snow. Grow Snow is perfectly safe, is non-toxic, and cleans up easily. (Which is good to know, since you'll be making a lot of messes.) Each package comes complete with a plastic dish and two test tubes of Grow Snow powder. That's enough Grow Snow to turn your kitchen or playroom into a snow-covered wasteland. Package with 2 Test Tubes: $3.99 Kan bestilles på www.stupid.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennyZM Skrevet November 23, 2004 Share Skrevet November 23, 2004 Kan bestilles på www.stupid.com Internett adressen sier alt... stupid er jo nettop hva det er... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå