Ettertenning Skrevet November 23, 2004 Share Skrevet November 23, 2004 http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=255740 Fin den.. Hadde blitt forbanna på fattern vist han hadde gjort sånt m meg!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 23, 2004 Share Skrevet November 23, 2004 Håpløs artikkel av VG... Trodde han hadde tatt sønnen i laser/radar eller noe jeg. Skal litt til at man lar sønnen gå 60 dager i fengsel da. Men så helt i slutten av artikkelen får man vite at han faktisk var knipsa i 5 fotobokser eller noe, og at faren fikk tildelt saken. Kan ikke godt la han slippe når det finnes fotobevis. Hadde vel i så fall vært slutten på jobben til faren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet November 23, 2004 Share Skrevet November 23, 2004 Hehhe, surt det der ass... sikkert surt for faren også! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet November 23, 2004 Forfatter Share Skrevet November 23, 2004 Men kor mangen artikkla fra vg er det som ikkje er håpløse da? Synst nesten alle er dårli formulert osv eg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 23, 2004 Share Skrevet November 23, 2004 Tipper sønnen ikke gir noen julegave til far sin i år hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet November 23, 2004 Forfatter Share Skrevet November 23, 2004 Kanskje han gir faren nerkontakt med ett balltre! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WebGeek Skrevet November 23, 2004 Share Skrevet November 23, 2004 Fyren virker jo ganske hissig i trafikken så han hadde vel godt av det... Men er litt kjipt når faren din tar fra deg lappen og putter deg jailen lissom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skillbill Skrevet Januar 3, 2005 Share Skrevet Januar 3, 2005 tar de lappen kan de like gjerne ta beina mine i samma slengen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Januar 3, 2005 Share Skrevet Januar 3, 2005 Syns d virket som om han fortjente det veldig jeg.. Blir du først knipsa en gang i fotoboks, så tenker man vanligvis før man peiser på forbi den neste. Faren hadde jo ikke noe valg.. Sønnen som dreit seg ut, kan ikke bli sur på faren for det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Januar 4, 2005 Share Skrevet Januar 4, 2005 Er her i fra Bergen han der. Kjørte uten skilt forbi de boksene. Regnet vel ikkje med at bildene skulle bli oversendt kammeraet til faren. uflaks... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Januar 6, 2005 Share Skrevet Januar 6, 2005 Lurer på om faren hans var så hypp på å ta evt. forsikringer i sitt navn etter dette. Tviler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå