napapakkis Skrevet November 24, 2004 Share Skrevet November 24, 2004 Hey veit noen hvor jeg kan få kjøpt sølve øyelokk til min bmw 316? billig og fine? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet November 24, 2004 Share Skrevet November 24, 2004 Til hvilket karosseri? E36? Sjekk linkene til høyre på denne siden. Der skal du finne flere som selger slike, men som regel ulakkert. Jeg synes Kamei sine er penest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
napapakkis Skrevet November 24, 2004 Forfatter Share Skrevet November 24, 2004 jg fant ikke noen på de linkene der jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 24, 2004 Share Skrevet November 24, 2004 Tror samtlige under "styling" kan levere øyelokk til E36... F.eks TSI: http://www.tuning.no/BILDER_BMW_E36.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 24, 2004 Share Skrevet November 24, 2004 Ja.. tror de fleste skaffer... Mange har det kanskje ikke i katalogene sine, men de har... Vet med 100% sikkerhet at de har hos GS Bildeler.. tlf 71266777 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris Skrevet November 24, 2004 Share Skrevet November 24, 2004 BalleKnall, jobber du på GS eller har du noe familie der? Hver gang det er no så kommer du med GS bildeler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 24, 2004 Share Skrevet November 24, 2004 Hehe Veit... Nei er nok pga at jeg er jævli fornøyd med servicen jeg har fått fra de... Spesiellt fra Trond Gule.. Har vel handlet for godt å vel 100k i deler der nå.. Så jeg er vel ikke fremmed for de.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet November 24, 2004 Share Skrevet November 24, 2004 hei pakkis prøv www.maxam-tuning.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå