BalleKnalle Skrevet November 24, 2004 Share Skrevet November 24, 2004 Så filmen The Transporter her om dagen Sinnsykt mye kjøring med BMW 735 (tror det er det vertfall) Dritbrae biljakter ++++ Anbefales for BMW fans på det sterkeste...(det var med et par mercederser å da men det driter vi i ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet November 24, 2004 Share Skrevet November 24, 2004 kul den filmen der ja! og som du sier, verdt å se om en er bmw fans! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 24, 2004 Share Skrevet November 24, 2004 Har sett den et par ganger. Den er nesten obligatorisk om man er BMW-fan. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet November 24, 2004 Share Skrevet November 24, 2004 Går den på kino om dagen eller er den på DVD? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 24, 2004 Forfatter Share Skrevet November 24, 2004 På dvd ja.. Kjøpte den på Statoil til 99,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet November 24, 2004 Share Skrevet November 24, 2004 er vel på dvd, er en stund siden den kom, fra i fjor tror jeg. Jeg så den iallefall i fjor. lastet den ned fra nettet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet November 24, 2004 Share Skrevet November 24, 2004 OK! Bare å ta seg en tur rundt å leite i morra da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 24, 2004 Forfatter Share Skrevet November 24, 2004 Er absolutt verdt pengene... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet November 24, 2004 Share Skrevet November 24, 2004 Huff.. Ikke bra for meg å høre om slike ting! Jeg som driver og sparer og greier... Den sparinga kan jeg bare gi opp først som sist tror jeg... Alltid noe å bruke penga på! Men men... Det er da hvertfall no BMW! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 24, 2004 Forfatter Share Skrevet November 24, 2004 Hehe sparing er håpløst az ... Må ha mye penger for å spare.. Finns alltid noe å bruke de på.. Jo mere penger jo større forbruk.. Men filmen er kul den.. Mye action, BMW og skyting og helt sinnsyk kjøring!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet November 24, 2004 Share Skrevet November 24, 2004 Løp og kjøp!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 24, 2004 Forfatter Share Skrevet November 24, 2004 Kjør og kjøp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bart Skrevet November 24, 2004 Share Skrevet November 24, 2004 ja seff!! hva var det jeg tenkte på! hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WebGeek Skrevet November 25, 2004 Share Skrevet November 25, 2004 Så den nå... kan kjøre han der ja.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå