c_ellef Skrevet November 25, 2004 Share Skrevet November 25, 2004 Sett denne artikkelen i VG? http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=255475 "Unngå å gi unødvendig mye gass, men øk farten rolig opp til den farten du ønsker". Håper ikke jeg kommer bak en som har brukt denne artikkelen som læremester. Da jeg til å klikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 25, 2004 Share Skrevet November 25, 2004 Jeg jobbet litt i Posten tidligere... Enten er det jævlig lite å gjøre på Røros eller så er de helt idiot... Det spares og kuttes stillinger... Folk blir sakt opp og posten taper millioner på eiendomsmarkedet (forholdsvis de eneste som klarer dette ) Og så sender de de ansatte på bilkjøre kurs?? Nei! Klampen i bånn... Full gass!.. Rå brems! Ut av bilen! gjør det en skal... Og full gass igjen!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525i Skrevet November 25, 2004 Share Skrevet November 25, 2004 Jeg synes mest synd i motoren jeg! Sitat: Bruk så høyt gir som motoren orker å dra bilen i, uten å rykke. Huff og huff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå