boost Skrevet November 25, 2004 Share Skrevet November 25, 2004 sjekk linken http://www.autodb.no/cgi-bin/car/prospe ... &username= kan sikkert få sendt nokon fleire bilder å .. ellers berre gå inn på sia mi her inne.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 25, 2004 Share Skrevet November 25, 2004 Det er bedre å bruke http://www.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=608603 Da får man opp litt flere bilder også: Fin bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet November 25, 2004 Forfatter Share Skrevet November 25, 2004 takker du... jepps syns den er fin eg å: ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Riefarn Skrevet November 25, 2004 Share Skrevet November 25, 2004 Hvor mye er den senka foran? 60mm? skal ikke selge felgene a? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mirakulix Skrevet November 26, 2004 Share Skrevet November 26, 2004 STYGGFIN bil Hadde jeg bare hatt 100K. Får vel bare en 50tusen for min. men *vilha* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Chris Skrevet November 26, 2004 Share Skrevet November 26, 2004 absolutt int. i de felga der om du vil selge de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet November 26, 2004 Forfatter Share Skrevet November 26, 2004 vil helst selga bilen med dei felgane på da... kom med eit bud da men.. tvila eg selge dei also.. kjøp heile bilen:) er orginale bbs felger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet November 27, 2004 Forfatter Share Skrevet November 27, 2004 banken har masse peng... bil du har da?? ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boost Skrevet November 27, 2004 Forfatter Share Skrevet November 27, 2004 kjøpa heile bilen:) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SE Skrevet November 27, 2004 Share Skrevet November 27, 2004 Hadde bilen min blitt vrak når så hadde jeg kjøpt denne tror jeg. Fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå