Gå til innhold

BMW 318


Gjest oX|ygen
 Share

Anbefalte innlegg

Vurderer å kjøpe meg en 318i, 91 mod, å gått 185000km.. Noen son har tips til hva jeg bør være obs på???

PS:bilen er helt orginal og nylakkert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ver obs på nylakkert... lakk/sparkel kan sjule mykje galskap.. ellers er d å gå over forstilling/foringa, girkasse,motor. køyr na ut på kvar gir,gir fort å høyr ette skraping myllå gira. slitte synkronringa. ta laus hardt på fyrstegir et par tre gonga.då ser du om clutchen e i orden. ska ikkje slure. finn en nedoverbakk,, brems på giren, ska ikkje ryke ve pådrag jænn.. lykke til me ny beemer!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takker for mange gode tips der... Kjøpte meg an volvo 460 for 50 dager siden, den var eu-godkjent den dagen jeg kjøpte den, men var på stikkkontroll på biltilsynet, å fikk avdekket 5 2'er feil, blandt annet 60%avrustet travers, å d koster MYE å fikse... Så er litt "føre var" før jeg kjøper ny bil.....

Nylakkert pga, sklei ned en liten skråning å tippa rundt, men ikke fart i d heletatt, så rama er ikke retta på, men taket er skifta, og dørene på den ene sia, men detter er gjort av sterinkjer bilsalg(autorisert bmwforhandler)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...