Gå til innhold

Kjørte ned 13-åring i 125km/t


Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

jeg kjørte 200 meter bak han da det skjedde. var første bil bak han på ulykkesstedet.

Med "flaks" kjørte jeg en dau primera diesel da, var på vei for å hente m en.

Hadde jeg kjørt den kunne det nok gått værre. da hadde jeg antagligvis prøvd å henge på han.

Kjente også til jenta og familien hennes :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der han traff henne så har man akkurat kommer over en liten bakkekul. ikke stor, akkurat så man ikke ser over like før man kommer. synes det er rart att dem ikke så han komme. men barn er vel ikke så flinke til å bedømme fart.

han rakk å bremse før ja, men ikke nok. var svarte spor både forran og bak der han traff henne.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det er noe å tenke på, men ikke for å være versting... men man kan treffe noen i trafikken hvorsomhelst og nårsomhelst..

Kjøre lærer'n min sa det bra... I trafikken har du flaks, heletida, helt til du ikke har flaks lenger, da er det bare å håpe at flaksa kommer att fort sånn at det ikke går jævlig gæli....

Du veit aldri det er det som er no dritt....

Fader'n kjørte på noen engang for lenge sida, han var 18 med fersk lapp i lomma, da var promille grensa litt annerledes så han hadde tatt 1øl og skulle kjøre noen hjem, gamle biler nå har dårlig lys... tenk på hvor dårlig lys gamle biler hadde før når gamle biler var skikkelig gamle, og så tar du en øde strekning med jorder på hver side og buskas langs veien......

Det kom 3 drittfulle folk ramlende ut i veien rett foran fader'n... hva kunne'n gjøre, han rakk ingenting... Promillen hans ble målt til rett over grensa... er det å kjøre i fylla sånn egentlig, jeg veit ikke hva jeg mener..

Men den ene av folka døde og 1 i rullestol den siste gikk det bra med.. fikk ikke så lang tid i jail'n men det var vel omtrent bare pga.promilla, men uansett han hadde treffi dem selvom han hadde vært helt edru..

DET VAR BARE SLUTT PÅ FLAKSA... jeg håper hver dag at noe sånt ikke skjer meg...

MED STOR MEDFØLSE FOR FAMILIE OG VENNER AV BEGGE PARTER, Gunnar Lia :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff og huff. Har tenkt på det et par ganger selv også.

Var også skammelig nær engang selv, pga av en idiot som ikke så seg for da han sto stille og skulle svinge til venstre (mopedist).

Endte med at jeg ble fly forbanna og la meg på hjul etter idioten og stoppet og kjeftet han ned.

Har en kamerat som kjørte på en motorsyklist en gang, men han på motorsykkel fyllekjørte med nesten 1 i promille. Han endte opp i rullestol for resten av livet. Men han kameraten min sliter enda med psyken pga av det. Enda motorsyklisten var den som desidert hadde skyld i alt.

Men tilbake til topic, høres ut som dette er like ved Hamar et sted? Stange er jo like ved, også Romedal.

På strekninaga Stange - Hamar ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...