Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her som har erfaring med basskasse i E30? Hjelper det no særlig? Har jo stålvegg mellom bagasjerom og kupé.. Gidder liksom ikke å ofre så mye bagasjeplass hvis det har dårlig effekt.

Skrevet

Hadde du hel stålvegg bak bakseteryggen i den? Er ikke alle som har det. Noen har luke midt i..

Skrevet

Jo tror det var det... Hadde front sett med diskant og mellomtone/bass, 9x6 hattehylle høyttalere og 12" pioneer sub i kasse og 2 stk forsterkere.. Hører stor forskjell med/uten sub. Tror det er verdt det... :D

Skrevet

Ok! Da er det bare å få tak i en forsterker til da. Har kasse med 2*10" som jeg tenkte på å bruke.

Skrevet

Er ikke sånn stålplate i midten (til skipose) du kan slå ut da? På E34 og E36 er det ihvertfall det, og den er stanset nesten helt ut. Har du i tillegg armlene bak ligger du godt an. Har planer om å gjøre det slik i femmeren.

Skrevet

Har en xplod 12'er i baggasjerommet mitt og det funker fett... Skal oppgraderes til 2x12 nå snart, men det funker helt greit med en 12'er... Nå har jeg ikke noe stålplate bak midtarmlenet da men...

• 2 weeks later...
Skrevet

Woohoo!!... Det var bare å banke ut den plata bak seteryggen gitt! Satt bare i noen få små punkter. Det var knall! :) hehe

Skrevet

hehehe...har ren metallplate nå jeg, orka ikke å stresse med å dunke ut den luka, men den trykker godt i bilen subben min, men aner ikke om det blir bedre hvis jeg dunker ut plata, men vet ikke om jeg orker....

Skrevet

Det er bare å løsne bakseteryggen (to skruer), så kan du trykke ut plata med en hammer eller noe. Fort gjort! Og du vil sannsynligvis få en del mer lyd inn i bilen (hvertfall hvis du har midtarmlene) vil jeg tro.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...