cmn Skrevet November 29, 2004 Share Skrevet November 29, 2004 Er det noen her som har erfaring med basskasse i E30? Hjelper det no særlig? Har jo stålvegg mellom bagasjerom og kupé.. Gidder liksom ikke å ofre så mye bagasjeplass hvis det har dårlig effekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 29, 2004 Share Skrevet November 29, 2004 Hadde 12" i min... Funket fint det .. Merker jo stor forskjell med/uten.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet November 29, 2004 Forfatter Share Skrevet November 29, 2004 Hadde du hel stålvegg bak bakseteryggen i den? Er ikke alle som har det. Noen har luke midt i.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 29, 2004 Share Skrevet November 29, 2004 Jo tror det var det... Hadde front sett med diskant og mellomtone/bass, 9x6 hattehylle høyttalere og 12" pioneer sub i kasse og 2 stk forsterkere.. Hører stor forskjell med/uten sub. Tror det er verdt det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet November 29, 2004 Forfatter Share Skrevet November 29, 2004 Ok! Da er det bare å få tak i en forsterker til da. Har kasse med 2*10" som jeg tenkte på å bruke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 29, 2004 Share Skrevet November 29, 2004 Jepp! Viktig med god forsterker.. Hvis ikke blir jo bassen helt jævlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 29, 2004 Share Skrevet November 29, 2004 Er ikke sånn stålplate i midten (til skipose) du kan slå ut da? På E34 og E36 er det ihvertfall det, og den er stanset nesten helt ut. Har du i tillegg armlene bak ligger du godt an. Har planer om å gjøre det slik i femmeren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet November 29, 2004 Forfatter Share Skrevet November 29, 2004 Jeg har midtarmlene bak, men ingen plate i midten jeg kan slå ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet November 29, 2004 Share Skrevet November 29, 2004 Har en xplod 12'er i baggasjerommet mitt og det funker fett... Skal oppgraderes til 2x12 nå snart, men det funker helt greit med en 12'er... Nå har jeg ikke noe stålplate bak midtarmlenet da men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Desember 8, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2004 Woohoo!!... Det var bare å banke ut den plata bak seteryggen gitt! Satt bare i noen få små punkter. Det var knall! hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet Desember 8, 2004 Share Skrevet Desember 8, 2004 hehehe...har ren metallplate nå jeg, orka ikke å stresse med å dunke ut den luka, men den trykker godt i bilen subben min, men aner ikke om det blir bedre hvis jeg dunker ut plata, men vet ikke om jeg orker.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet Desember 8, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2004 Det er bare å løsne bakseteryggen (to skruer), så kan du trykke ut plata med en hammer eller noe. Fort gjort! Og du vil sannsynligvis få en del mer lyd inn i bilen (hvertfall hvis du har midtarmlene) vil jeg tro. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 9, 2004 Share Skrevet Desember 9, 2004 Begynte å lure når du sa du ikke hadde noen slik plate ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå