BalleKnalle Skrevet November 29, 2004 Share Skrevet November 29, 2004 Var på Møller i Tr.heim nå isted... Hadde bestillt time for omlegging til nye piggfrie dekk. Parkerte bilen utenfor og gikk inn. Leverte deretter nøkkelen og fikk beskjed om det kom til å ta en time. Satt jo der å spiste pepperkaker og gammel tykk lefse i over 1 og en halv time... Nei!, nok for være nok.. Gikk så bort til skranken og fikk høre at de ikke hadde gjort noe med bilen!!!! Hva i hælvete!!! Nei de hadde bestillt feil dekk til bilen??!! 14" istedet for 13" som er den originale stålfelgen på golf III ! Spurte dem om det tok 1 1/2 time å se forskjell på 13" og 14" dekk?? Nei... Sa fyren og sa at han hadde vert å sett etter oss..... Noe som er kul umulig siden jeg og dama var stappmette av tykk lefse og dårlige bil blader.. Fy Faen sier jeg bare... Service med stor S! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cmn Skrevet November 29, 2004 Share Skrevet November 29, 2004 Ikke spesielt god service nei, men jeg må si jeg lo litt av inlegget ditt! Bra skrevet! Hehe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hoegtor Skrevet November 29, 2004 Share Skrevet November 29, 2004 Har også bytta lykter pga. dugg. De sa det skulle ta 2 timer, jeg tråkka rundt i 2 1/2 før jeg gikk tilbake. Joda bilen var snart ferdig........ tiden gikk, hva skjer??? spurte jeg. eeeehhmmm........ jo . lykta kom uten pære i og de måtte gjøre alt på nytt. argh.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå