BMW525i Skrevet November 29, 2004 Share Skrevet November 29, 2004 Hallo Har hatt noe som er så kjedelig som brann i bilen. DVS i fremkant av motor. Noe som har fått steika seg godt der, blant annet ledningnettet. Noen som har peil på pris? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet November 29, 2004 Share Skrevet November 29, 2004 Vet ikke pris, men brann medfører ikke bonustap på forsikringen (ihvertfall ikke hos Gjensidige), så hvorfor ikke bare levere den inn og la et verksted/forsikringsselskapet tenke på prisen? Hva skjedde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525i Skrevet November 29, 2004 Forfatter Share Skrevet November 29, 2004 Det er det jeg skal gjøre, har jernbanepersonalets forsikring. Men lurer litt på pris fordi jeg har lyst å vite hvor mye reperasjonen kommer, men det er jo bare å vente til takstmannen\damen har kikket på det. Og så lurer jeg på hvor mye skadet en bil kan være før den blir kondem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
318iAT Skrevet November 29, 2004 Share Skrevet November 29, 2004 Og så lurer jeg på hvor mye skadet en bil kan være før den blir kondem? 60% av verdien på bilen tror jeg at det er. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW525i Skrevet Desember 23, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2004 Fikk tilbake bilen idag, etter en mnd på verksted. Bra "julegave" kan man si. Årsak var en pakning i trykkregulatoren til insprøytningen som hadde sagt takk for seg. (tror det var det han på verkstedet sa det var) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå