Hhenrik Skrevet November 30, 2004 Share Skrevet November 30, 2004 Har tenkt å montere K&N filter på min E30 325i, men hvordan funker dette? må jeg stille på luft/bensin tilførsel, eller skal dette gå fint? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alexrh Skrevet November 30, 2004 Share Skrevet November 30, 2004 Det er bare å sette det inn. Skal ikke være behov for å stille om på noe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aguilera Skrevet November 30, 2004 Share Skrevet November 30, 2004 Av med luftfilterboksen, på med filteret og rett på motorveien for å teste lyden Trenger ikke stille på noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoneck Skrevet November 30, 2004 Share Skrevet November 30, 2004 Har tenkt å montere K&N filter på min E30 325i, men hvordan funker dette? må jeg stille på luft/bensin tilførsel, eller skal dette gå fint? Det har jo ikke en dritt å si, så du trenger ikke justere noen ting. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 30, 2004 Share Skrevet November 30, 2004 10. Will I need to make adjustments to my vehicle after I install a K&N filter or intake kit? On fuel injected vehicles the original equipment manufacturer (OEM) computer and emissions control system will adjust for the increase in air. The OEM computer will adjust immediately if it is reset. Removing the battery cable from the battery for 15 minutes or more should reset it. On some carbureted models you may have to richen the mixture when switching from a paper filter to a K&N air filter or intake kit. Fant dette på www.knfilters.com Her finnes ogsåuavhengige laboratorietester om forskjellige produkter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 30, 2004 Share Skrevet November 30, 2004 Justerte forresten CO på min 320I etter jeg byttet til 57i kit... Står som regel i bruksanvisningen hvis det er merknader.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hhenrik Skrevet November 30, 2004 Forfatter Share Skrevet November 30, 2004 okay, spør fordi vi monterte et K&N filter på en ford scorpio 2.0i igår, og da ville den ikke gå på tomgang. Der var det en liten kontakt/plugg på et mellomstykke mellom org. luftfilter og innsug. Når vi da monterte org. luftfilter igjen så glemte vi å plugge i denne, og da gikk ikke bilen på tomgang da heller, så denne må jo ha noe med luft/bensin blanding. Funka vertfall med, men ikke uten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet November 30, 2004 Share Skrevet November 30, 2004 Er ikke dette luft mengde måleren da? Uten den plugget i blir det litt sirkus.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
1985-e30 Skrevet Desember 2, 2004 Share Skrevet Desember 2, 2004 jeg har selv montert et effektfilter på min 318i, du må bare slenge det i... men-.... du bør ha en slags skjerming fra varmen fra manifolden... og kanskje en rør med frisk KALD luft rett på filteret... for hvis du får varm luft gir det nesten ingen effekt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå