///M Skrevet November 30, 2004 Share Skrevet November 30, 2004 Hvordan er fremgangsmåten hvis man skal sende en pakke via posten.Oppkrav. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 1, 2004 Share Skrevet Desember 1, 2004 Gå i skranken hos Posten og si du skal sende en pakke via oppkrav. Du kjøper egentlig bare en lapp du fyller ut med avsender/mottaker/konto etc., og klistrer på en vanlig pakke som sendes som norgespakke, så er det done deal. Koster vel 56,- eller noe for oppkravet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Desember 1, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2004 Takk.. Burde kunne det selv siden jeg jobber i Posten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haldor Skrevet Desember 1, 2004 Share Skrevet Desember 1, 2004 Oppkrav koster 91kr mener jeg pluss ca 50kr i porto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 1, 2004 Share Skrevet Desember 1, 2004 Oppkrav koster 91kr mener jeg pluss ca 50kr i porto. http://www.posten.no/Portal/ProdukterOgTjenester/PostoppkravPrivat/Priser+Postoppkrav+for+pakker+01012004.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haldor Skrevet Desember 1, 2004 Share Skrevet Desember 1, 2004 I stand corrected Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Desember 1, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2004 HeHe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Yoneck Skrevet Desember 2, 2004 Share Skrevet Desember 2, 2004 Oppkrav koster 91kr mener jeg pluss ca 50kr i porto. syk pris. Jeg kjøpte en liter med noe rustguffe. Det kom på 501,- totalt. Etter at porto,oppkrav og avgifter til staten(mva) var betalt, var det såvidt over 200,- igjen til sjappa som solgte gørra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå