napapakkis Skrevet Desember 1, 2004 Share Skrevet Desember 1, 2004 Jeg har begynt å merke at det kommer litt røyk ut fra venstre bakhjul på min e36..ikke mye men det kommer ut litt røyk og lukter litt svidd og det er bare på ene sia.. lurer på om det er pga noe vann som treffer noe eller noen deler som slites? det er ikke alltid det skjer men av og til.. lukter mer som svidd gummi tror jeg, men jeg veit ikke jeg as... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Desember 1, 2004 Share Skrevet Desember 1, 2004 er den senket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
napapakkis Skrevet Desember 1, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2004 ja det er den..har det noe å si? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Desember 1, 2004 Share Skrevet Desember 1, 2004 kan være den subber i hjulbuen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
napapakkis Skrevet Desember 1, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2004 hva vil det si? at den treffer hjulet treffer hjulbuen? jeg tror nemlig ikke at den gjør det men veit ikke helt, er det farlig eller gjør det noe skade? og hvordan får man fikset det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 1, 2004 Share Skrevet Desember 1, 2004 Kommer an på hva det er som tar uti det.. Det må du jo nesten ta en titt og se om du ser. Du burde se merker på dekket også.. Og vel, kan jo være farlig hvis dekket plutselig sprenger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
napapakkis Skrevet Desember 1, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2004 ser ingen merker på dekk.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 1, 2004 Share Skrevet Desember 1, 2004 Kan det være eksos anlegget som tar bort i noe da? Blir jo et par hundre grader når det kjøres litt... Snø eller noe kan ha lagt seg oppå (gummi, plastikk el. lignende) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
napapakkis Skrevet Desember 1, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2004 lagt seg oppi eksosanlegget? får jeg sjekka det ved å jekke opp bilen da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 1, 2004 Share Skrevet Desember 1, 2004 Kommer det etter du kjører i dumper eller når du har tung last (f.eks. folk i baksetet)? Du må jo nesten bare se etter selv om du ser noe sted den kan ta i. Hvis hjulene står langt ut i hjulbuen kan et være du skulle fått bretta opp den innvendige kanten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 1, 2004 Share Skrevet Desember 1, 2004 Mener ikke inni eksosen... Men oppe på selve potta el. lignende... Bakpotta ligger vel bak til venstre ved hjulbuen og bakover... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ta2 Skrevet Desember 1, 2004 Share Skrevet Desember 1, 2004 Kan være bremsene dine som henger på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
napapakkis Skrevet Desember 1, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2004 bremser som henger på? dvs? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ta2 Skrevet Desember 1, 2004 Share Skrevet Desember 1, 2004 At bremseklossene/båndene henger på skivene/tromlene, selv om du ikke tråkker på bremsepedalen. Kjenn om felgen er varm etter du har kjørt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
napapakkis Skrevet Desember 1, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2004 hvordan får man fisket det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå