Tryme Skrevet Desember 1, 2004 Share Skrevet Desember 1, 2004 Jeg er ny på forumet. Lurer på å kjøpe meg en M3 94 mod, dermed lurer jeg på om det er noen her på forumet som har/har hatt en slik bil ? Lurer på erfaringer, problem, skryt, osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hustler Skrevet Desember 3, 2004 Share Skrevet Desember 3, 2004 hmmm, kompis som kjøpte en brukt en.. det du må sjekke på slike biler er stand osv.. veldig fort at slike biler blir "rævkjørt" nå vet ikke jeg åssen kar det er som selger bilen, men sjekk det meste før du kjøper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tryme Skrevet Desember 3, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 3, 2004 Jeg kjenner han som eier den. Den har vært skadet både i front og bakpart. Men den er fixet hos Bavaria og er hel-lakkert nettopp... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 3, 2004 Share Skrevet Desember 3, 2004 Da bør du være sikker på at det virkelig er skikkelig gjort. Biler som har vært kraftig skadet er ofte problembiler resten av livet... Vet desverre ikke om så mange som har slike. Det er jo generelt sett ganske få E36/E46 M3er på veiene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 3, 2004 Share Skrevet Desember 3, 2004 Sjekk historikken på bilen..+ Er bilen brukt til banekjøring o.l så er den vel ganske slitt.... Mens er det en som har tatt godt vare på den (entusiast f.eks.) så får du jo sikkert en god bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axl Skrevet Desember 5, 2004 Share Skrevet Desember 5, 2004 du kan vel beggynne med å sjekke forsikringspremien ellers så er det absolut fordel med full service historie. sjekk motor og driverk nøye. det er der det kan bli veldig dyrt. finner du en bra bil kan du få mye morro,finner du en dårlig blir det kostbart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Desember 7, 2004 Share Skrevet Desember 7, 2004 Jeg husker jeg leste et eller annet sted der en skulle selge sin M3 E36. skikkelig entusiast bil, han hadde lagd en prospekt av bilen, etterhvert når han fikk en kjøper sa han at han ikke ville selge likevel, det var som å kvitte seg med babyen sin. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tryme Skrevet Desember 8, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2004 Har også planer om å samle på M3`er... Har lyst på E36 først, deretter har jeg planer om en E30... Det koster sikkert mye peng, men etterhvert tror jeg dette blir en skikkelig kult bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmerdude Skrevet Desember 8, 2004 Share Skrevet Desember 8, 2004 Først E36 så E30? Sikker på at du ikke blandre modeller nå? Er vel bedre å starte med en E30 vel? Under halve prisen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 8, 2004 Share Skrevet Desember 8, 2004 E36ene kommer til å falle i pris en stund fortsatt, mens E30ene ser ut for å ha stabilisert seg, så rent økonomisk kan det nok være lurt å gå for E30 først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tryme Skrevet Desember 8, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2004 Det stemmer nok det, men jeg er helt sjuk etter en sterk sekser... Må ha det, bare må ha det...!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alpina b3 Skrevet Desember 8, 2004 Share Skrevet Desember 8, 2004 Alpina b3 er et alternativ. Går nesten like bra, halv forsikring av en m3 og service kostnader som en 325. Mange slitdeler er de samme som 325. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JE Motorsport Skrevet Desember 9, 2004 Share Skrevet Desember 9, 2004 Har jobbet med BMW i 5 år og vært en del borti disse bilene.Sjekk for ulyder fra motor/driv-verk både på varm og kald bil,for her er det fort gjort å svi av mye penger!Forøvrig tåler disse bilene mye "juling". Lykke til! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
x25Touring Skrevet Desember 11, 2004 Share Skrevet Desember 11, 2004 Hvis du ikke har handlet enda, så har jeg en kompis som skal selge en strøken E36 M3 Individual 3,0 Det er en bil som er passet på. 4 dørs da, men det er jo bare litt artig siden det er en sjeldenhet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tryme Skrevet Desember 13, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 13, 2004 Vet du hvilken farge den har ? Km ? Pris ? Ligger den på nettet ? Hvorfor skal han selge den ? Takk for svar... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå