Kure Skrevet Desember 1, 2004 Share Skrevet Desember 1, 2004 Toyota i Halden skal bytte lokaler, og skifter derfor ut noe utstyr Var nettopp og bestilte meg 2 stk 2 søylede løftebukker til bil, en skal jeg ha selv og en skal en kompis ha. De skulle ha 5000,- + mva for hver. De har fortsatt 1 nyere modell igjen, så hvis noen er interessert ta kontakt med Bent på verksted avdelingen. Husker ikke merke på den siste løfteren, men har litt info. Pris ca 15000,- + mva ( hørtes ut som en prutbar pris da han var usikker) ca 2 år, og strøken å se på Løfter max 3200 kg Krever strøm, sikkert 3 fas Monteres rett i betong gulv med bolter i foten av hver søyle. Løfter ca 2 m Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 1, 2004 Share Skrevet Desember 1, 2004 Damn! Du har fått deg rimelig sak da, inku. Elektrisk eller hydraulisk du har fått deg? Synd det er begrensa takhøyde i garasjen hjemme.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 1, 2004 Share Skrevet Desember 1, 2004 Sånn som Nextgentel reklamen...Der de tar av volvoen fangerne og fyren kryper ut bakluka??!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 1, 2004 Share Skrevet Desember 1, 2004 Spør om du får leie 2 da vøtt... Så river du ned veggen imellom... Kan du springe rundt bilen og hyle når du vil.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kure Skrevet Desember 1, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 1, 2004 ja, tror ikke det er så dyrt. Den jeg får er ca 15 år gammel, men de har hatt service / sjekk av den vært år, så det holder nok til mitt amatør bruk. Den går på strøm.... Til helga skal jeg dra å se på en dekk omleggings maskin, den er noe dyrere, men alltids fint å ha. Da mangler jeg bare avbalanserings maskin så er jeg fornøyd. Ja også et nytt sveise apparat da det forrige ble stjålet... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 1, 2004 Share Skrevet Desember 1, 2004 Til helga skal jeg dra å se på en dekk omleggings maskin, den er noe dyrere, men alltids fint å ha. Da mangler jeg bare avbalanserings maskin så er jeg fornøyd. Ja også et nytt sveise apparat da det forrige ble stjålet... Blir skikkelig verksted detta her? Får ta båten Moss når jeg trenger å ordne sommerdekk/felger da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå