haavham Skrevet Desember 1, 2004 Share Skrevet Desember 1, 2004 Hei! Skulle jekke opp bilen min her en dag, da jekken, og jekkfeste, plutselig forsvant opp i kanalen. Er det noen som har skiftet kanal på denne bilen. Er det noen som har gode tips på hva jeg bør gjøre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kure Skrevet Desember 1, 2004 Share Skrevet Desember 1, 2004 egentlig ikke så vanskelig hvis du har følgende.. 1 sveise apparat 2 sveise sertifikat ( eller kan sveise) 3 ny kanal 4 vinkelsliper 5 diverse klemmer og hammere 6 andre ting jeg sikkert glemte i farta..... Har du ikke dette koster det ca kr 2500,- på et godkjent karosseri verksted å få den skiftet. Eller om du kjenner en som kjenner en som snakka med en osv osv som kan gjøre det en sen kveld mot en kasse pils.... Surt det med rust, best å ta det så fort så mulig. Ellers blir det bare mer og mer og dyrere og dyrere...... Lykke til..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 1, 2004 Share Skrevet Desember 1, 2004 Gjennomrusta kanal på en '92 E34? Iih. Må kanskje gi min en grundig sjekk, men har ikke sett noe verken på bukk eller utenom... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavham Skrevet Desember 2, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 2, 2004 Takk for tilbakemelding! Skal se hva jeg kan få gjort... Koster det ca 2500 for bare kanalen, eller for bare jobben, eller begge deler tror dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kure Skrevet Desember 3, 2004 Share Skrevet Desember 3, 2004 Jeg betalte kr 2000,- for bytting av kanal på en Opel får noen år siden. Og da mener jeg jobben, kanal og grunning. Har vel kanskje gått noe opp i pris siden den gangen, men 2500,- +/- er nok ikke langt unna. Løs kanal koster vel rundt 500-600 kr tipper jeg. Men da er den ikke kjøpt hos Bmw Forhandler. Veng kan vel kanskje ha noe slikt. http://www.veng.no/index.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bøen Skrevet Desember 5, 2004 Share Skrevet Desember 5, 2004 Jeg bytta ut fremre del av kanal på en E34 -89 mod. Var en del jobb siden jeg også måtte ha med nytt jekkfeste inni kanalen. Fikk beskjed om at det kun leveres nytt i orginaldel, og består jo av nesten halve siden av bilen. Men jeg var innom hos OS bildeler og fikk sjært ut av ev vrak, en del jobb men ordna seg til slutt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavham Skrevet Desember 6, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 6, 2004 Heldigvis er bakre delen av kanalen bare en liten bit, så jeg sliper å kjøpe mer enn jeg trenger sånn sett. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå