alex Skrevet Desember 3, 2004 Share Skrevet Desember 3, 2004 er det noen her som har "mista" 1,3 og 5 giret sitt?skjedde meg akkuratt nå!opphenge under bilen der gir stanga går ned løsnet i bakkant!er det noen som vet om dette er en enkel prosedyre? er det bare en bolt av noe slag som har knekt, falt ut el no! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kure Skrevet Desember 3, 2004 Share Skrevet Desember 3, 2004 Jeg har ikke aning hvorden dette sitter på en Bmw 3-serie, men har du flaks er det kanskje bare en skrue eller to som har løsnet. Girspaken sittet som regel festet til chassiet via en "metall brakett", "foring", eller hele spak-systemet er en hel enhet som er skrudd i chassiet. Dette kan ryke, og da vil du nok ikke få brukt alle gira. Egentlig en helt grei jobb, hvis det da ikke er alt for mye rart som må fjernes for å komme til.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil Sømme Skrevet Desember 3, 2004 Share Skrevet Desember 3, 2004 Det sitter bare en bolt i bakkant via en gummiforing. Mulig du må løsne eksosanlegget (ikke demontere, men løsne på gummioppheng og bende hele anlegget til side) og evt varmeskjold. Da ser du opphenget og kan lett finne ut hvilken del som mangler. Sjekk også ut linken til "online ETK" på høyre side av skjermbildet. Der kan du se deleliste og en slags sprengskisse. Denne vil gi en indikasjon på hva som skal være der og ikke. Gi oss en tilbakemelding på hva som var galt og om det gikk bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex Skrevet Desember 5, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2004 har kjekket det nå! en relativt enkel opperasjon, ned med eksosanlegget(helt nytt så det er jo greie bolter) så håper jeg at jeg kommer til selv om akslingen også ligger litt i veien. grunnen til problemet er at øre rundt foringen har brekt, så da er det jo bare å sveise på et nytt et Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex Skrevet Desember 23, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 23, 2004 nå har jeg enderlig fått fikset det! fikk delene tirsdag og fikk bilen ned igår!var ikke store jobben kom til uten å ta av eksos å aksling. men viste seg at den oxo hadde løsnet i forkant av opphenget. så fant jeg ut at traversen under girkassa var festa så vidt det var på en side så da måtte jeg fikse det også! nå er alt 100% bra så da er det bare tut å kjør! weee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 24, 2004 Share Skrevet Desember 24, 2004 Bra at du fikk fikset det til slutt da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå