Gå til innhold

dB-drag

Anbefalte innlegg

Adminedit: Flyttet ut fra http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t=2685

jeg kom faktisk på 2 plass i klassen for stero under 15k på rudskogen jeg med en slik kasse. spilte 137db faktisk. mener og huske d var 137. har pokalen på gutterommet i heimen. men jeg må nevne att d var i en toyota starlet jeg hadde. ha ha ha. go biln sin d.

ts-w5000spl_stor.jpg

En virkelig kraftpakke på hele 5000W, kan levere hele 173.3dB som i dag er verdens rekord, rekorden ble satt under dB Drag Racing World Finals 2003 i Nashville, USA. Et must for deg som vil ha det beste!

Du skulle hatt denne.... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Utdrag fra pioneer.no

TS-W121SPL

1051540780714ts_w121spl_detailpage.jpg

SPL C-Type Subwoofer

Loads of decibels combined with solid power make the TS-W121SPL a force to be reckoned with. This high-quality subwoofer weighs in at +165 dB with a thumping 2000 W maximum power output.

Borrowing some of the innovative ideas from its older brother, the TS-W5000SPL, this 30 cm subwoofer features a Glass fibre/Carbon fibre reinforced IMPP cone and a die-cast aluminium basket. With all of this and more, the TS-W121SPL has what it takes for your next SPL competition, or perhaps your next trip around the block!

Satser på at 2 sånne kan gjøre det greit!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte å stille opp i dB drag jeg også, men synes det blir dårlig trykk i E-30'n. Blir liksom ikke sånn skikkelig DONK DONK.

Vi hadde en russebil i sommer som det var et helvetes anlegg i, pokker at vi ikke stilte opp i dB drag med den. "Eksperter" mente den var god for å spille 150-160dB.

Bilde av kjerran (Det er også 2 stk 12" vendt innover under de 2 15" :D)

371686.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte å stille opp i dB drag jeg også, men synes det blir dårlig trykk i E-30'n. Blir liksom ikke sånn skikkelig DONK DONK.

Vi hadde en russebil i sommer som det var et helvetes anlegg i, pokker at vi ikke stilte opp i dB drag med den. "Eksperter" mente den var god for å spille 150-160dB.

Bilde av kjerran (Det er også 2 stk 12" vendt innover under de 2 15" :D)

371686.jpg

ikke for å disse men x-plod er ikke så mye å skryte av. elementene mine som er 2 12`ere spiller 165db vær!å du snakker om 2 15 og 2 12 spiller 150-160!har aldri likt sony elementer å tviler på at jeg kommer til å gjøre det heller!hva slags forsterkere brukte dere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke for å disse men x-plod er ikke så mye å skryte av. elementene mine som er 2 12`ere spiller 165db vær!å du snakker om 2 15 og 2 12 spiller 150-160!har aldri likt sony elementer å tviler på at jeg kommer til å gjøre det heller!hva slags forsterkere brukte dere?

Hva slags elementer harru?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er litt større volum i en russebil enn en personbil, så det skal en del mer til for og få samma trøkket i en russebil som feks ei boble

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...