BalleKnalle Skrevet Desember 4, 2004 Share Skrevet Desember 4, 2004 Adminedit: Flyttet ut fra http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t=2685 jeg kom faktisk på 2 plass i klassen for stero under 15k på rudskogen jeg med en slik kasse. spilte 137db faktisk. mener og huske d var 137. har pokalen på gutterommet i heimen. men jeg må nevne att d var i en toyota starlet jeg hadde. ha ha ha. go biln sin d. En virkelig kraftpakke på hele 5000W, kan levere hele 173.3dB som i dag er verdens rekord, rekorden ble satt under dB Drag Racing World Finals 2003 i Nashville, USA. Et must for deg som vil ha det beste! Du skulle hatt denne.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 4, 2004 Share Skrevet Desember 4, 2004 hadde sprengt hele starletn da. ha ha ha. kanskje like greit. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 4, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 4, 2004 En toyota fra eller til har vel ikke noe å si.. Det er så mange der de kom fra.... Tror denne er versting...18" Max Rec Amplifier Power (WATTS PEAK) 10000 Max Rec Amplifier Power (WATTS RMS) 5000 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Desember 4, 2004 Share Skrevet Desember 4, 2004 Utdrag fra pioneer.no TS-W121SPL SPL C-Type Subwoofer Loads of decibels combined with solid power make the TS-W121SPL a force to be reckoned with. This high-quality subwoofer weighs in at +165 dB with a thumping 2000 W maximum power output. Borrowing some of the innovative ideas from its older brother, the TS-W5000SPL, this 30 cm subwoofer features a Glass fibre/Carbon fibre reinforced IMPP cone and a die-cast aluminium basket. With all of this and more, the TS-W121SPL has what it takes for your next SPL competition, or perhaps your next trip around the block! Satser på at 2 sånne kan gjøre det greit! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddis Skrevet Desember 8, 2004 Share Skrevet Desember 8, 2004 Jeg tenkte å stille opp i dB drag jeg også, men synes det blir dårlig trykk i E-30'n. Blir liksom ikke sånn skikkelig DONK DONK. Vi hadde en russebil i sommer som det var et helvetes anlegg i, pokker at vi ikke stilte opp i dB drag med den. "Eksperter" mente den var god for å spille 150-160dB. Bilde av kjerran (Det er også 2 stk 12" vendt innover under de 2 15" ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 9, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 9, 2004 Rullende disco det der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Desember 9, 2004 Share Skrevet Desember 9, 2004 12" Bass for dB Drag 76mm 4 lags svingspole på DuPont kaptonformer 2 stk 100 oz magneter dobbel spider Maks effekt: 5000W RMS effekt: 1500W Følsomhet (2.83V/1m): 96dB Beregnet for portet kasse Impedans 1 + 1 Ohm 6500 kr ¨for en toller. ¨men den er sinnsykt heftig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Desember 9, 2004 Share Skrevet Desember 9, 2004 p.s noen som klarer og legge det bildet inn på sida for meg. takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 9, 2004 Share Skrevet Desember 9, 2004 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Desember 10, 2004 Share Skrevet Desember 10, 2004 Takker gunnar ka skulle vi gjort uten deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex Skrevet Desember 11, 2004 Share Skrevet Desember 11, 2004 Jeg tenkte å stille opp i dB drag jeg også, men synes det blir dårlig trykk i E-30'n. Blir liksom ikke sånn skikkelig DONK DONK.Vi hadde en russebil i sommer som det var et helvetes anlegg i, pokker at vi ikke stilte opp i dB drag med den. "Eksperter" mente den var god for å spille 150-160dB. Bilde av kjerran (Det er også 2 stk 12" vendt innover under de 2 15" ) ikke for å disse men x-plod er ikke så mye å skryte av. elementene mine som er 2 12`ere spiller 165db vær!å du snakker om 2 15 og 2 12 spiller 150-160!har aldri likt sony elementer å tviler på at jeg kommer til å gjøre det heller!hva slags forsterkere brukte dere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Desember 11, 2004 Share Skrevet Desember 11, 2004 ikke for å disse men x-plod er ikke så mye å skryte av. elementene mine som er 2 12`ere spiller 165db vær!å du snakker om 2 15 og 2 12 spiller 150-160!har aldri likt sony elementer å tviler på at jeg kommer til å gjøre det heller!hva slags forsterkere brukte dere? Hva slags elementer harru? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex Skrevet Desember 11, 2004 Share Skrevet Desember 11, 2004 Hva slags elementer harru? 12 pioneer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SeT Skrevet Desember 12, 2004 Share Skrevet Desember 12, 2004 Den sub'en jeg har bilde av lenger oppe? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ettertenning Skrevet Desember 12, 2004 Share Skrevet Desember 12, 2004 ikke for å disse men x-plod er ikke så mye å skryte av. elementene mine som er 2 12`ere spiller 165db vær!å du snakker om 2 15 og 2 12 spiller 150-160!har aldri likt sony elementer å tviler på at jeg kommer til å gjøre det heller!hva slags forsterkere brukte dere? Det er litt større volum i en russebil enn en personbil, så det skal en del mer til for og få samma trøkket i en russebil som feks ei boble Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå