Gjest Skrevet Desember 4, 2004 Share Skrevet Desember 4, 2004 Adminedit: Flyttet fra http://www.bmwguiden.no/viewtopic.php?t=2676 mmm,,hmmfff.HÆRVÆRK!!! FY F...!!!!sorry!! d måtte ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///M Skrevet Desember 4, 2004 Share Skrevet Desember 4, 2004 Smak og Behag (hahahahahahahahahahahhahaha styggeste jeg har sett i hele mitt liv muhahahahahahahahha) Den var grei den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 4, 2004 Share Skrevet Desember 4, 2004 ja vist, d er d og vekke oppsikt som er tingen når man kjøper stayling, d jo 2 forskjellige måter og vekke oppsikt på. de som går forbi bilen din og tenker hmmmm den fete bmw´n da. også går de forbi bmw´n bak med monster front og tenker, fy faen for en styggbil da. så mye kan faktisk bare en front utgjøre. og jeg trenger vel ikke si d att jeg synest den der er helt j.... s....! jeg for min del liker denne typen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Desember 4, 2004 Share Skrevet Desember 4, 2004 m5-front eller noe og resten mtech2? jaja... var jo litt tøft Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 4, 2004 Share Skrevet Desember 4, 2004 seidel tror jeg lager fronten. og mtech 2 JA. for min del liker jeg komplett mtech2 veldig godt. har selv hadt en bil med d rundtom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 4, 2004 Share Skrevet Desember 4, 2004 Laget fronten min selv... Skar ut og monterte netting og felte skruer inn i leppa før lakkering... Synes det funka jeg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 4, 2004 Share Skrevet Desember 4, 2004 Her er fronten på min gamle 323 turbo. synest den var litt tøff jeg. dette før lakking da men d var d eneste jeg fant:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet Desember 4, 2004 Share Skrevet Desember 4, 2004 har selv en bil med mtech2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 4, 2004 Share Skrevet Desember 4, 2004 Jepps.... Det gjelder å ikke overdrive for mye... En må ikke ha noe som bryter med selve bilens linjer og design... (jungel lov ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 4, 2004 Share Skrevet Desember 4, 2004 d som er så kjekt med den fronten att d er plass til en kozelig cooler. fint for han som kjøte den og dro den med seg til troms. he he. her er og min første e30 faktisk. lakket og fikset den selv. var ganske fornøydmed farge og styling og felger. litt dårlig bilde da men. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 4, 2004 Share Skrevet Desember 4, 2004 Var lekker den.. Har du mye peil på turbo el? Siden du har hatt 323 turbo og det er vel en liten snurre i M3 og? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 4, 2004 Share Skrevet Desember 4, 2004 litt, har bygd en 345 en gang også. solkte akk en 325 turbo motor til en i ski. solkte den 345en tiligere i sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 4, 2004 Share Skrevet Desember 4, 2004 Da vet jeg hvem jeg ringer neste gang... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjell Rune Skrevet Desember 4, 2004 Share Skrevet Desember 4, 2004 har du eller skal du ha turbo i bilen din da?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 4, 2004 Share Skrevet Desember 4, 2004 Har solgt E30´en... Studerer nå Bruker III golfen til dama til transport.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå