Leonard Skrevet Desember 4, 2004 Share Skrevet Desember 4, 2004 Her om dagen skulle jeg ut å kjøre. Jeg startet maskineriet, men motoren hadde en merkelig takt. Bilen ristet fint med, akkurat som om noen stod på utsiden og dyttet i bilen. Fra eksosen kom en merkelig "poffe" lyd, kunne virke som om den bare tente på 5 sylindra. Er det noen som vet hva dette kan være? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 4, 2004 Share Skrevet Desember 4, 2004 Lenge siden du har skifta tennplugger? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Desember 5, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2004 er ikke helt sikker. Kan godt hende at det er en stund siden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 5, 2004 Share Skrevet Desember 5, 2004 Da er vel det et greit sted å starte. Enkelt å sjekke, og rimelig å bytte. Du ser fort om de er sotede og stygge, og ser ferdige ut. Det har vært pluggene de gangene jeg har vært ute for fusking, både på bil og båt.. (500ccm 2-syl/2-takt Evinrude - hørtes grom ut i marsjfart på én sylinder!). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leonard Skrevet Desember 5, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2004 Hehehe, det ser jeg ikke bort ifra. Bruker å bli ordentlig rumble lyd hvis en sylinder ikke funker helt. Ja, jeg må vel ut å sjekk pluggene. Håper bare det ikke er noe annet, svin dyrt, som holder på å gi etter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet Desember 7, 2004 Share Skrevet Desember 7, 2004 bruker du sportluftfilter det kan gi samme symtom mellom 0 og 5 grader spesielt forgasser motor kan være plaget av ising. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå