Hhenrik Skrevet Desember 7, 2004 Skrevet Desember 7, 2004 Selger mitt paintball utstyr bestående av tippman 98 custom markør, gass, magasin, renseutstyr, maske og 500 ball. Alt ble kjøpt i sommer, og er brukt ca. 4 ganger. Alt fungerer som nytt, og ser så å si nytt ut. Fin presang til jul dette 1400,- eller bud over. Kostet 2100,- nytt (uten ball).
Haldor Skrevet Desember 9, 2004 Skrevet Desember 9, 2004 Søk på "Tippmann 98 Custom" hos www.google.com og du vil bli vis....
SE Skrevet Desember 9, 2004 Skrevet Desember 9, 2004 Tippmann 98 Custom er bra den. Mye tøffe modifikasjoner du kan gjøre med den. Hadde jeg hatt penger til det så hadde jeg kjøpt den
Hhenrik Skrevet Desember 9, 2004 Forfatter Skrevet Desember 9, 2004 tippman 98 custom er verdens mest solgte markør. Finnes utallige modifikasjoner til den og den blir så å si aldri ødelagt. Tåler en del kan du si. Surt å selge det, men trenger penger til å ta noe rust på bilen
Mooncab Skrevet Desember 9, 2004 Skrevet Desember 9, 2004 Har samme markør selv! Med masse oppgraderinger:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå