KjetilO Skrevet Desember 8, 2004 Share Skrevet Desember 8, 2004 Har tenkt å teste ut hvite instrumentskiver på e28n, men så vidt jeg vet går det ikke an å få kjøpt slike. Vet at det er noen som har laget slike selv - hvordan har de gjort det?? Photoshop? Noen som har innspill på dette?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 8, 2004 Share Skrevet Desember 8, 2004 Det skal gå fint å bare printe ut, ja. En kompis skal teste det på Golfen sin i helga. Jeg drar i dag, og ser desverre ikke bilen hans igjen før om en måneds tid, men kan jo alltids prate med ham og høre om det ble brukbart. De han skal ha fant han på nettet, og printer ut selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjetilO Skrevet Desember 8, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 8, 2004 OK - fint om du forteller hvordan det ble, og en ev. nettadresse. Tenkte jeg skulle legge skivene mine i scanneren - tester det i morgen så får vi se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjetilO Skrevet Desember 17, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2004 Da har jeg gjort jobben - ble ikke så ille faktisk: Dere kan se mer her: http://www.palenger.net/BMW/e28/instr.htm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gunnar Skrevet Desember 17, 2004 Share Skrevet Desember 17, 2004 Jøss. Moro. Hvordan ble det med lys og slikt på? God fart har du også. Og der slapp jeg til og med å teste den nye funksjonen i forumet selv - første posten jeg sjekka var fin test. Nå forminsker det bildene til å passe selv, og så kan man klikke på de om man vil se de i full størrelse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Muren Motorsport Skrevet Desember 17, 2004 Share Skrevet Desember 17, 2004 sier:bdng!! kan ikke laste ned,eller siden finnes ikke.... MÅ HA!!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjetilO Skrevet Desember 17, 2004 Forfatter Share Skrevet Desember 17, 2004 Jøss. Moro. Hvordan ble det med lys og slikt på? God fart har du også. Og der slapp jeg til og med å teste den nye funksjonen i forumet selv - første posten jeg sjekka var fin test. Nå forminsker det bildene til å passe selv, og så kan man klikke på de om man vil se de i full størrelse. Det ble veldig bra med lys, nesten litt for lyst (kan hende at nattsynet blir forstyrret) - synd blitsen ødelegger bakgunnslyset. Tok blidet på vei hjem fra jobb i dag (på autobanen ) - kjedet meg litt... Kjekt med den skalerings funksjonen - syns bildet ble litt stort selv så jeg hadde planer om å skalere ned bildet - da slapp jeg det sier:bdng!! kan ikke laste ned,eller siden finnes ikke.... MÅ HA!!!!! Tror det skal funke nå Litt problemer med ftp'n gjorde at filene ikke ble lastet opp slik de skulle... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BalleKnalle Skrevet Desember 30, 2004 Share Skrevet Desember 30, 2004 www.DeltaGFX.com Eller ring Bjørn på 67 90 24 25 el. 900 777 66 Fant annonsen i Motorbørsen.... Mest til E30/E36 og slikt da men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
528i Skrevet Februar 18, 2005 Share Skrevet Februar 18, 2005 hei. skal gjøre det samme i dag. men nålene da? er det bare å nappe dem av eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KjetilO Skrevet Februar 18, 2005 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2005 Bruk en skrutrekker under den sorte delen - speedometernåla kan sitte litt hardt - legg noe papir el under trekkeren slik at du ikke riper opp skiva. Bensin og tempratur nålene bør du ikke ta av - tror ikke du får de på igjen da - det går greit å få papiret under de nålene. Vær forsiktig og ta deg god tid - nålene bøyes lett... Bruke gjerne fotopapir når du skriver ut skivene da krøller de seg ikke ved fukt og slikt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå