Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

styling til e30 2 dørs selges. stylingen er ny bortsett fra sideskjørtene de er ikke mulig og skaffe ny så de ble kjøpt brukte. alt måtte bestilles i tyskland og er vanskelig og skaffe. har ikke sett mer enn 1 bil i norge med den stylingen komplett og den er kresja. :) D er av typen hartge til 83-88 mod.jeg selger dette komplett for att jeg ikke fikk bruk for d siden jeg kjøpte ny bil, selges med panser og bakasjelokk emblemer og div andre merker til stab stag og slikt. dette har kostet meg 11000 med merker og alt så jeg sender d vidre til neste mann som kan være interisert i noe slikt for samme pris. synest denne stylingen er velldig pen selv.

07.jpg

12.jpg

d er annen vinge enn den som er på dette bilde. den er lik m3 vingen bare penere for den er lavere. og sideskjørtene er annonyme og pene.

for interesse sen mail til kjell.rune.roestberg@c2i.net

eller ring 99150686. :D

E30newheader.jpgbilde av ny typen men skjørtene og vingen er lik. :)

Skrevet
har også et ac schnitzer eksosanlegg til e30 liggende og slenge vist noen skal være interiser. :)

Er anlegget helt? Er det fra mellompotte eller fra eksosmanifoil? Pris?

Skrevet

er fra mellom potta. men den tar du selvfølegelig vekk. får kjøpt orginale rør som passer der den skal stå fra schnitzer. :) aldri hørt lignende go lyd fra en potte jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...